Terug naar overzicht
wij hebben 1 wagen ... hij wordt wel elders opgepikt en komt mij thuis halen. vanaf dan doen wij alles samen!!! ik wordt ook niet weggegeven is er afgesproken met mijn ouders (gedacht langs beide kanten) omdat het zeer moeilijk zou liggen bij mijn vriend zijn ouders die gescheiden zijn. een kerkdienst doen wij niet, een alternatieve viering wel
Voor het tweede stukje: een vriend van mijn verloofde gaat zien dat hij op tijd aan de kerk staat en gaat desnoods de mensen in de kerk jagen... Ik vind het ook niet leuk als de mensen buiten staan te wachten, vandaar...
Wij hadden 1 vervoersmiddel: uiteindelijk heeft je man je toch al gezien... Bij ons ging ook eerst de suite (en wijzelf) binnen tot in het voorportaal, en dan pas het volk. Zo kunnen ze je al 'ten volle' bewonderen! ;-) Ondertussen vraagt de pastoor het huwelijksboekje en tegen dat iedereen zit, begint het intredelied en stapt de suite naar voor. Dit is heus niet 'raar'... Heb dat altijd zo al geweten... Je zal sowieso niet iedereen in de kerk krijgen voor dat jullie toekomen: er zijn altijd telaatkomers, mensjes uit de buurt die willen kijken,... Maar als je dat echt wil, is de ceremoniemeester hiervoor... Het is trouwens wel leuk dat als jullie toekomen, je alle mensen al van ver kunt zien staan... Hartverwarmend!!!