Terug naar overzicht
Mooie foto'sZag er een prachtige dag uit voor jullie.Proficiat.Peggy23/06/07http://www.pieterenpegggy.bruiloftsite.nl
hey Mieke,Ook wij gaan na onze huwelijksdag naar het buitenland om onze fotoshoot te houden. Wij vertrekken op 15/08 met het vliegtuig naar Rome (weliswaar in onze kledij) en dan neemt de fotograaf (die meekomt vanuit België) op 15/8 en 16/8 onze foto's. Daarna vertrekken wij met een huurauto door het Toscaanse binnenland zo naar het noorden van Italië. Heb er ook ongelooflijk veel zin in! Das nog iets die we na de grote dag overhouden e.Heb net jullie site bezocht en het was een stralende dag. Jullie zagen er prachtig uit. Een heel mooie locatie waar het huwelijksfeest doorging. Grtz Debra11/08/06
Proficiat meisje, ziet er heel leuk uit. Ik word zelfs al een beetje nerveus als ik de foto's bekijk, al dat volk...Wij hebben zaterdag onze huwelijksreis geboekt, je raadt het al, naar Tenerife!Mag ik eens vragen wat jij ons ZEKER aanraadt van te doen ginder?Ik kijk wel uit naar de foto's die daar genomen zijn!groetjesKatrien30-9-2006
ik raad je ZEKER aan om de fotoshoot te doen :-)nadat we terug in ons hotel aankwamen hebben we van de eigenaar zelf nog een bon gekregen om zo'n termencircuit (met bubbelbaden, sauna, ...) te doen.wat zeker aan te raden is is de wandeling door de Masca-kloof!! dat is een wandeling in een kloof (afdaling naar het water toe) over rotsen en dergelijke. heeel mooie natuur!!je kan ook altijd naar de Teide gaan kijken (niet zo heel speciaal maar moet je wel eens gezien hebben)voor de rest hebben we ook een autootje gehuurd .. maar we zijn ook al niet zo'n mensen die stadjes gaan bezoeken en zo.. dus daar kan ik je niets over vertellen.Mieke13/05/06
De Masca-kloof, nog niet van gehoord, maar ik hou wel enorm van mooie natuur, dus dat gaan we zeker onthouden. Bedankt voor de tip!!!En geen boottocht gedaan op zoek naar walvissen/dolfijnen? Want dat zou ik ook wel willen doen, maar mss is de kans wel klein dat je iets te zien krijgt...Katrien
ja, we zijn ook met catamaran gaan varen naar walvissen en dolfijnen.... normaal zien ze meestsal dolfijnen en weinig walvissen, maar bij ons was het net omgekeerd..... een stuk of 8 walvissen en geen dolfijnen.eigenlijk wel spijtig, want van die walvissen zie je niet veel ... enkel zo de zwarte vin ... die springen nietuit het water hé.maar je kan geluk hebben ... 70% van de tijd zien ze die wel.in welk hotel ga je??Mieke13/05/06 reeds 2 weekjes getrouwd.
Wij hebben hotel H10 Conquistador gekozen. Zag er wel leuk uit, maar is afwachten natuurlijk he.Hm, ik wil het er toch op wagen hoor, om zo'n boottocht te doen. Ik zou vooral eens een walvis willen zien, zo die staart dat hij het water komt. Prachtig!In welk hotel zaten jullie?Katrien
wij zaten in villa tagoro;ook tegen playa de las americas, alleen wat verder van het strand af ... ken het hotel (allé, van naam dan toch). daar is er een jetairoffice voor de excursies te boeken :-)als je wil kan je me ook altijd mailen: skiwi@yucom.bewat mkkelijker dan via dit forumde staart van zo'n walvis heb ik niet gezien... enkel de vin vanboven ... precies een haai :-)maar ze komen wel dichtbij omdat er ook niet op gejaagd wordt, dus de beesten hebben geen schrik.groetjes,Mieke