Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje van de grote dag

11-7-2011 7:08:54
Hoi bruiden en bruidegommen ;)

Mijn dag zit er al op en wat hebben we geluk gehad met het weer. Dat is al het eerste wat ik kwijt wil.
De hele nacht van 8 op 9 juli was een nachtmerrie. Elk uur werd ik wakker om vrij vaak de regendruppels hard tegen de vensters te horen vallen.
Maar gelukkig was de regen voorbij toen ik wakker werd. Het bleef echter wel bewolkt, en regenachtig, maar er viel niets uit de lucht. Hét toppunt was zelf de mooie opklaring op het moment dat we het stadhuis terug verlieten. Het zonlicht viel op ons, tussen de wolken door en de zon is niet meer verdwenen...

Zo. Dat was het dan voor het weer. Nu al de rest nog.

6u liep het wekkertje al af...Maar zoals altijd heb ik mezelf toegestaan om nog even te blijven liggen hehe. Ik moest dan ook maar om 7u bij de kapster zijn.

Het kapsel was naar mijn gevoel helemaal mij. Uitgebrushte haren en klein stukje opgestoken met daarin enkele pareltjes. Heel simpel en ideaal

Om 8u was het dan de moment om de make-up te ontvangen.
Jessica van GlitGlam (hier ook op het forum te vinden) heeft prachtig werk geleverd. Stralende bruid door zowel make-up als kleed :-)
Om 8u stond dan ook de fotograaf voor de deur (CenL fotostudio) om een halve dag met ons door te brengen.

Van 8u tot 10u werden er dan foto's gemaakt van de make-up, evenals het snoeren van het kleed, alsook van de foto's voor in het fotoboek.

Rond 10u zetten we dan aan naar het stadhuis met de familie. Bij aankomst al aangenaam verrast van de opkomst aan het stadhuis zélf, toch veel mensen wilden er zeker van zijn dat de plechtigheid voltrokken werd :-) heeeeel aangenaam allemaal.
10u30 was het dan eindelijk zo ver. De schepen verbond ons in het echt én de getuigen gaven hun zege.

Vervolgens trokken we met iedereen richting receptie. Zaaltje van Café Den Jiver te Lokeren deed enorm goed dienst voor de gelegenheid. De hapjes zelf werden op vrijdag al verzorgd door mezelf, de mama, de zus en de grootmoeder. Ook papa en toekomstige deden bij de voorbereidingen hun best :-)
Blijkbaar deden we alles prima, want de vraag "welke catering hebben jullie gebruikt?" werd meermaals gesteld...Wie weet een goed toekomstplan hehe
Drank mocht men aan de lopende band bestellen via het café. Geen standaard wijn-fruitsap-gebeuren voor ons.

Rond 13u trokken we met de naaste familie naar De Postiljon, restaurant/tearoom etc, waar we een fantastisch maaltijd genoten.
Als voorgerecht scampi's met salade en curry OF een roulade van ham met vers fruit.
Als hoofdgerecht een fantasie van zalm met gebakken aardappelen OF rundsvlees met wokgroenten met gebakken aardappelen.
Als desert ijstaart met speculoossmaak OF tiramisu met speculoos.

Rond16u was dit alles voorbij...
Vervolgens hadden we toch even voor onszelf. We moesten namelijk nog van provincies wisselen. Alles van de trouw, receptie en maaltijd ging door in Lokeren (Oost-Vlaanderen) en het avondfeest ging door in Beringen Mijn (Limburg dus)

Gemengde huwelijken he, wat een zaligheid :-)

De mijn van Beringen was ook een prachtidee, gelukkig werkt mijn grootvader daar in het mijnmuseum, waardoor we vrij gebruik konden maken van twee zaaltjes.
Eentje werd gebruikt om te "babbelen" en te eten, we voorzagen een desertbuffet en een broodjesbuffet.
De ander was voorzien van een DJ (DJ Tom), en hier was het uiteraard de bedoeling om alle remmen los te gooien.

Het feest begon om 20u en, gezien velen nog een verplaatsing moesten maken van meer dan een uur terug richting Oost-Vlaanderen, het feest was voorbij rond 2u30.
Op het eerste zicht veel te vroeg, slechts 6u30min alles kunnen geven, maar al bij al een goed uur. Want de dag was lang.

Na het feest trokken mijn ouders en het nieuwe getrouwde koppel richting hotelletje in Limburg, Afrit 28 om te genieten van een korte nachtrust.

Eenmaal terug thuis in Oost-Vlaanderen werden alle cadeautjes bekeken en maakten we een lijst van wie bedankjes moesten krijgen.

Groetjes aan alle bruidjes en veel succes met voorbereidingen.

Marijke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1758

Carolien
20-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 8:54:32

Het is duidelijk dat je genoten hebt van je dag! Geniet van je getrouwde leventje :) groetjes,
Carolien

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik11-7-2011 11:54:17

Een dikke proficiat Marijke!!!!
Het klinkt als een zalige dag.
Geniet nog maar van jullie honeymoon!

Groetjes

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 11:57:19

Heel dikke proficiat! Klinkt leuk... Jullie zijn idd ver moeten rijden tussendoor. Geniet nog na van jullie dag en van elkaar uiteraard!

Foto's zijn altijd welkom :)

Groetjes
Sharon

Jessica

Meld misbruik11-7-2011 14:22:21

Leuk om te lezen dat je zo een fijne dag had, Marijke. Geniet van elkaar en heel veel geluk samen in jullie verdere leven.

Groeten
Jessica

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-7-2011 17:16:55

Gefeliciteerd Marijke en hubbie! -X-

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-7-2011 18:12:47

proficiat!! geniet van het leven samen!

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 19:21:32

Ik heb voorlopig nog maar twee foto'tjes, maar het zijn wel al toffe :)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150231567356476.334882.653221475&l=b0a9c4129a

Voila :)

Aan iedereen al superbedankt voor de leuke reacties, ik hoop dat het voor iedereen even tof is/was/zal zijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info