Terug naar overzicht
wij hebben slechts enkel dagen voor den trouw zelf ons liedje gevonden:groovy kind of love van phil collins .. was echt wel mooi!!!Mieke13/05/06
hey Leen wij hebben gekozen voor eros ramazotti en anastacia met I Belong To Yougroetjes Carin
hey leen,wij starten op iris van the googoo dolls en als verassingseffect starten we dan plots op "ons" liedje it's raining men van geri halliwelgrtjsHeidi
Hoi,Wij doen eerst onze plakker 'From this moment' van Shania Twain om dan alle remmen los te gooien en te dansen op een up-tempo nummer 'dance with me' waar we een choreografie hebben op geleerd, wij volgen nl al van september danslessen om allerlei dansen te kunnen.Grtz Debra11/08/06
Wij hadden 'Ik hou van u' van Noordkaap. Niet zo evident, maar heel plezant om op te dansen! 't Was wel een liedje dat voor ons een speciale betekenis had: daarop hebben we voor 't eerst gedanst en zijn de vonken pas echt goed overgesprongen :-)Dus, toen m'n man mij ten huwelijk vroeg, was dat het eerste wat we wisten: onze openingsdans! :-)Groetjes,Sylvie11/03/06Vandaag net 80 dagen getrouwd!
Hoi,Wij hadden Wonderful Tonight van Eric Clapton.Kimberly20/05/2006
Hey,wij hebben onze openingsdans ook hier op het forum gevonden. Gorecki van Lamb. Niet echt evident, maar wel kippenvel!Lieve
Wij hebben gekozen voor Up where we belong van Joe Cocker.Katrien
ook wij nemen i belong to you van eros ramazotti en anastacia, ge woon omdat dat voor ons alle 2 een nummer is dat ons kippinvel bezorgd.hoorden het alle 2 afzonderlijk voor het eerst en dachten direct, dit wordt het!groetjesGretel11/08/2006
wij hadden mozaiek met "wat zie ik je graag"12-05-2006