Terug naar overzicht
relax Annelies. Wij trouwen zelfde dag en de onze gaan vandaag naar de drukker en eind deze week de deur uit. Sowieso weet iedereen toch dat jullie trouwen ? en het zijn nog 2 volle maanden dus die mensen zullen toch ook niet zo lang op verlof zijn ? niet stressen, nergens goed voor b
Hey Annelies!Hier zijn de uitnodigingen ook nog niet de deur uit...De meeste liggen klaar om te versturen maar we hebben niet iedereen z'n adres... Echt moeilijk om soms aan adressen te geraken en dat in de familie...Ach komt allemaal goed!!! :DIk hoop dat ik zo optimistisch blijf... maar ik begin me nu al zorgen te maken of alles wel in orde is :s
Wij trouwen weekje vroeger en uitnodigingen 1 juli verstuurd. De familie had ze al gekregen in juni. Verstuur ze gewoon zo snel mogelijk en idd mensen die niet direct bevestigen. Hier ook ze...hoelang mogen ze wachten om te bevestigingen? Bij ons tot 10/08. Wij rekening gehouden met veel mensen die in congé zijnZeg als het maar die uitnodigingen meer zijn heb je nog tijd hé? Als je met grote dingen op schema staat is dat goed. Wij moeten ook nog één en ander doen ze! En begin ook beke te stressen maar je moet in je hoofd houden: alles komt sowieso goed
We moeten onze uitnodigingen nog krijgen en dat zal wsch pas eind deze week zijn... Ik hoop natuurlijk vroeger ! Ik hoop dat het in orde komt, want begin echt over vanalles en nog wat te stressen...
hey wij trouwen op dezelfde dag en we gaan eindelijk deze week beginnen met de uitnodigingen rond te brengen en te versturen. het zal wel inorde komen. groetjes
Wij trouwen een dagje voor jullie en onze uitnodigingen moeten ook nog verstuurd worden hoor!Eind deze week doen we ze op de bus.
Wij trouwen dezelfde dag als jullie. Onze uitnodigingen zijn sinds vrijdag (08/07) de deur uit. Moet er nog 2 doen. Maar dit is familie. (zijn nooit thuis als ik aanbel)... Dus zeker niet stressen! Je bent nog perfect op tijd! :-)