Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stressssss !

11-7-2011 9:24:50
Help ! Met nog 60 dagen op de teller begint het nu toch wel wat te korten. Ik maak me zorgen omdat door omstandighden onze uitnodigingen nog niet uit de deur zijn ! En nu met de vakantie zijn er verschillende mensen op reis... heb schrik dat ook niet iedereen op tijd gaat bevestigen ! Ik lees hier ook vaak dat de bevestigingen soms niet goed binnen lopen...
*zucht!*

Groetjes,
Annelies

Annelies
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 608

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 9:37:29

relax Annelies.
Wij trouwen zelfde dag en de onze gaan vandaag naar de drukker en eind deze week de deur uit.
Sowieso weet iedereen toch dat jullie trouwen ?
en het zijn nog 2 volle maanden dus die mensen zullen toch ook niet zo lang op verlof zijn ?

niet stressen, nergens goed voor

b

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 10:15:05

Hey Annelies!
Hier zijn de uitnodigingen ook nog niet de deur uit...
De meeste liggen klaar om te versturen maar we hebben niet iedereen z'n adres... Echt moeilijk om soms aan adressen te geraken en dat in de familie...
Ach komt allemaal goed!!! :D
Ik hoop dat ik zo optimistisch blijf... maar ik begin me nu al zorgen te maken of alles wel in orde is :s

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 10:36:36

Wij trouwen weekje vroeger en uitnodigingen 1 juli verstuurd. De familie had ze al gekregen in juni. Verstuur ze gewoon zo snel mogelijk en idd mensen die niet direct bevestigen. Hier ook ze...hoelang mogen ze wachten om te bevestigingen? Bij ons tot 10/08. Wij rekening gehouden met veel mensen die in congé zijn
Zeg als het maar die uitnodigingen meer zijn heb je nog tijd hé? Als je met grote dingen op schema staat is dat goed. Wij moeten ook nog één en ander doen ze! En begin ook beke te stressen maar je moet in je hoofd houden: alles komt sowieso goed

Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 12:29:49

We moeten onze uitnodigingen nog krijgen en dat zal wsch pas eind deze week zijn... Ik hoop natuurlijk vroeger !
Ik hoop dat het in orde komt, want begin echt over vanalles en nog wat te stressen...

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 13:17:02

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 13:43:05

hey
wij trouwen op dezelfde dag en we gaan eindelijk deze week beginnen met de uitnodigingen rond te brengen en te versturen. het zal wel inorde komen.

groetjes

An
9-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 21:32:31

Wij trouwen een dagje voor jullie en onze uitnodigingen moeten ook nog verstuurd worden hoor!
Eind deze week doen we ze op de bus.

Anneleen
10-9-2011
 Meld misbruik12-7-2011 13:45:40

Wij trouwen dezelfde dag als jullie. Onze uitnodigingen zijn sinds vrijdag (08/07) de deur uit. Moet er nog 2 doen. Maar dit is familie. (zijn nooit thuis als ik aanbel)...

Dus zeker niet stressen! Je bent nog perfect op tijd! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info