Terug naar overzicht
Dag Wendy, ik heb mijn kleed hier gekocht, 't is een kleinere winkel, maar heel vriendelijk.Heb vorige week ook mijn eerste pas gehad, heb tot nu toe niets te klagen :-) Groetjes
Hoi Wendy Ben je van die streek?Ik kan je zeker www.koonings.com aanraden.Deze is in Deurne bij Eindhoven gelegen.Valt nog mee van afstand vanaf Lommel.Echt super veel keuze, super vriendelijk en voor ieder zijn budget.
Hey Wendy, mijn kleed komt ook van bij Lecoq, ik ben echt super tevreden van de service, geduld, luisterbereidheid, en natuurlijk van mijn mooie mooie jurk :-) zeker een aanrader! veel succes ermee xxx
hoi sofie ik zelf ben van lanaken. we rijden ongeveer een 50 min naar lommel. groetjes
Ik heb trouwens mijn smaak al gevonden in een boekje van lecoq. hebben ze bij koonings niet.
Wat is de prijsklasse bij lecoq want bij de ene hoor je die prijs en bij de andere weer iets anders. merci
Denk dat de prijs vooral bepaald wordt door het merk van uw kleed.Zij verkopen verschillende merken en per merk is de prijsklasse toch anders hoor.