Terug naar overzicht
Weet iemand hier misschien waar je een jurk kan huren heb gehoord dat dat een nieuwe trend zou zijn om het te huren in nederland doet al bijna iedereen het.zou graag mijn kleed in Belgie huren enig idee.
Hoi,Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat zij de enige winkel waren die ik al had gedaan en dat ik graag nog eens in andere winkels had gekeken. Ik ben uiteindelijk wel terug gekeerd naar die eerste winkel want het allereerste kleedje die ik aan had was het helemaal voor mij. Ik ben trouwens langsgeweest bij Linea Raffaëlli in Brugge.Debra11/08/06
Tuurlijk kan je gewoon zeggen dat je er nog eens over wil nadenken! 'k Heb ook een heel aantal winkels gedaan voor ik m'n definitieve keuze gemaakt heb. 't Bleek dan uiteindelijk 't eerste kleedje te zijn dat ik ooit aangedaan heb, maar nu wist ik tenminste dat er geen andere waren die nog mooier waren :-)Tenslotte gaat het toch om veel geld en als ik gewone kleren nodig heb, doe ik ook meestal een aantal winkels, dus...Nergens mee inzitten als de verkoopster dan ineens niet meer zo vriendelijk is, dan weet je dat ook meteen. De echte, goeie verkoopsters laten dat niet blijken en daar zou ik dan ook sneller terugkeren.Veel plezier met het passen, geniet ervan, want dat doe je maar één keer in je leven!Groetjes,Sylvie11/03/06Vandaag precies 80 dagen getrouwd!
Hey,ja hoor, gewoon zeggen dat je er eens over na wil denken. Het is toch veel geld hé, zo'n kleed, dus zeker niets laten opdringen!Groetjes,Lieve