TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
11-7-2011 10:33:32
hey,
Mooie liedjes! Moet wel zeggen dat er veel zijn met het zelfde intredelied :) heb daarom iets specialer gekozen!
Wij hebben wel nog een extra lied! een lied voor de mensen te herdenken die er niet meer zijn. En dat is na het voorleze van ter nagedachtenis.
Groetjes xxx
|
|
stefanie
30-6-2012
|
11-7-2011 10:37:43
Is ook een zeer goed idee na de herdenking! Daar moet ik nog eens goed over nadenken welk liedje we daarbij zouden nemen (we zijn beiden al speciale mensen in ons leven verloren, zoals iedereen waarschijnlijk)...
Wel dat liedje is een klassieker, maar aangezien de rest niet zo klassiek is denk ik toch voor dat te gaan. De rest van de ceremonie zal al origineel genoeg zijn denk ik ;).
Bedankt voor je mening :)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-7-2011 11:16:11
Ik vind (maar wie ben ik?!) dat het liedje van Novastar - 'The best is yet to come' beter al vroeger in de viering komt... Als je dat bij de offergang doet en dus na het ondertekenen van het huwelijksregister, wil dat zeggen dat de eigenlijke huwelijksinzegening al voorbij is... Dus in de viering is dan eigenlijk het belangrijkste al voorbij en dan past dat liedje 'The best is yet to come' eigenlijk niet, vind ik...
Wij hadden dat lied ook, maar hadden dit als tussenzang na de eerste lezing, omdat dan de viering eigenlijk nog maar begonnen is en de inzegening nog moet starten.
Is maar een tip, hé...
|
|
Silke
6-10-2012
|
11-7-2011 12:19:44
Best is yet to come kan natuurlijk ook slaan op het huwelijksfeest, de honeymoon, de rest van je leven als gehuwd koppel... :-)
|
|
stefanie
30-6-2012
|
11-7-2011 15:29:07
Het was eigenlijk zoals Silke bedoeld, op de rest van ons leven (the best is yet to come). Maar het is wel grappig dat je dit zegt, Véronique want ik heb het reeds zo veranderd. Ook omdat er dan eens een variant zit tussen de tragere en de iets op tempo liedjes! Dus je hebt helemaal gelijk :D.
Dank jullie wel!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|