Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sos boodschap in een fles

11-7-2011 18:49:44
iemand een idee waar je veel lege en goedkope flessen kan halen?
perkamenten papier zou dit gemakkelijk zelf te maken zijn? ik weet dat wij dit vroeger deden met papier en langs alle kanten even met wat vuur langs gaan ... of kan je dit ook ergens kopen/drukken?

mijn vriend is hier in het eerste opzicht niet echt voor maar heb juist enkele proefexemplaren van internet-trouwkaarten gekregen en ik vind ze persoonlijk echt tegenslagen!!! dus als ik hem eens kan laten zien wat ik in mijn gedachten heb zou dat wel beter zijn...

alvast bedankt!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 904

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-7-2011 19:44:36

http://www.flessenland.nl/shop/Weckpotten-jampotten/580... : wat vinden jullie bv. hier van? en dan met aan de buitenkant eventueel nog een foto van ons?

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik11-7-2011 20:52:43

Hey Dorien,

ik vond de uitnodigingen ook allemaal tegenslagen in het echt, dus heb ze zelf gemaakt.
Bij mij was het een papieren uitnodiging, simpel maar mooi (zilver papier met glitter, daar rond dan een kalk met allemaal zilveren harten en dan bijeen geknoopt met een grijs lint).

Ik heb de flessenpost gebruikt bij de geboorte van mijn zoontje en dochtertje om aan de grootouders en meter/peter te geven.
Zeker eens kijken bij www.flessenpost.be , misschien is het al bijna even duur dan dat je ze zelf maakt?

Vind de glazen flesjes die je hier hebt gezet al wel leuk

Er is nog iemand dat eens een topic had geopend over originele uitnodigingen, daar had ik ook al een paar voorbeelden gezet.

Veel succes!

elien
22-9-2012
 Meld misbruik11-7-2011 20:56:59

hey

mss kan je eens naar een restaurant gaan...en daar vragen naar lege wijnflessen???
kweet niet hoor...maar vroeger heb ik dat nog eens gemaakt...maar dan wel de grond eraf gedaan en een lichtje langs de haals naar beneden en ik had mijn verlichting op mijn kot!

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 8:16:35

Hoi Dorien,

Voor flessen kan ik je niet echt helpen, maar misschien inderdaad bij flessenpost eens kijken...
Voor perkament papier: ze verkopen dat in de AVA, ligt bij de gekleurde blaadjes papier van papicolor als ik mij niet vergis. Normaal hebben ze bij elke AVA wel zo'n muur met allemaal gekleurd papier en daar tussen is zo'n "perkament-achtig" papier... Mensen gebruiken dit voor diploma's enzo af te printen voor op verjaardagen bijvoorbeeld...

Groetjes,
Filipa

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-7-2011 10:40:12

Van de flessen dat weet ik niet, maar je kan zelf heel eenvoudig perkament na maken.

Je hebt er enkel een schotel voor nodig, wat koffie en je papier. Het beste werkt het met van die goeie oude koffiefilters. als je deze eerst gebruikt om koffie mee te zetten, kan je het resterende vocht en papje hiervoor gebruiken. Leg het papier in een schotel en 'dop' dan met de gebruikte koffiefilter over het papier. Je kan ook wat koffie in de schotel gieten, zodat heel het blad meteen wat bruin ziet. Je moet er maar wat met experimenteren om het gewenste resultaat te krijgen. Dan laten drogen buiten in het zonnetje en eventueel de randen afbranden... Veel succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-7-2011 12:00:42

Voor flessen... Idd, bij een naburig restaurant of zo navragen...
Maar écht handig lijkt me dit toch niet, want dan moet je écht àlle uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven... Als je zoiets moet opsturen met de post, zal het een duur grapje worden...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info