TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
12-8-2011
|
11-7-2011 19:49:18
Natuurlijk kan dit Onze periode is ook al afgelopen en moeten ook nog bevestigingen krijgen. Sommige heb ik gewoon sms'je gestuurd met: hey weet je al of je erbij kan zijn op ons huwelijk? De bevestigingstermijn is nl om en we zouden het graag weten Zo ga ik het bij iedereen doen :)
|
|
Annelies
7-8-2010
|
11-7-2011 19:56:20
Hallo, Ik heb gewacht tot het weekend na de uiteindelijke bevestigingsdatum (heb de laatste dagen toch wel nog wat bevestigingen binnen gekregen). Veel mensen dachten dat ze niets moesten laten weten als ze kwamen... En als ze de uitnodiging erbij namen zagen ze dat ze altijd iets moesten laten weten. De mensen lezen blijkbaar de uitnodiging niet helemaal ; Je kan idd een e-mailtje sturen... Ik heb iedereen gebeld, het waren er uiteindelijk niet zoveel. Je kan bv schrijven: Zoals jullie weten is op 20 augustus 2011 onze grote dag, graag hadden we jullie erbij gehad, maar we hebben helaas nog geen bevestiging ontvangen. Zouden jullie even een seintje kunnen geven of jullie erbij kunnen zijn? Bedankt en hopelijk tot dan... Groetjes Annelies
|
|
Sharon
20-8-2011
|
11-7-2011 20:02:40
Bij ons moeten ze voor den 20ste bevestigen en er moeten er ook nog een aantal reageren. Ik ga waarschijnlijk zondag, de 17de een herinneringsmail sturen aan diegenen waarvan ik mail heb. Anderen een sms'je ofzo! Dus ik zou het zeker doen als ik jou was.
Ik zou idd ook gewoon vragen of ze komen of niet omdat we het aantal moeten doorgeven aan de traiteur...
Groetjes
SHaron
|
|
vicky
10-9-2011
|
11-7-2011 20:02:51
dit kan zeker ik ben dit ook zowiezo van plan. was er daarstraks nog met mijn toekomstige schoonzus over bezig die hebben op het einde ook nog naar iedereen moeten sms'en en mailen om te horen of ze al dan niet gingen komen
|
|
Sara
20-8-2011
|
11-7-2011 20:21:17
bedankt allemaal!! ga een mailtje opstellen met een tekst in het genre van Annelies... En dan hopen dat ik niet meer moet liggen bellen naar jan en alleman. Vind het toch triestig ze, als wij een uitnodiging krijgen bevestigen wij onmiddellijk. Grtjs Sara
|
|
Emmy
13-8-2011
|
11-7-2011 20:33:01
Hier ook hetzelfde Sara, onze bevestigingsdatum is ook 15 juli. Ik vind het ook niet kunnen, zelfs onbeleefd eigenlijk maar ja. ik was van mening, ik loop er niet achter, maar je kan bijna niet anders dan toch iets vragen. Als de mensen dan ineens bv voor een week iets laten weten ...
|
|
Sofie
28-8-2010
|
11-7-2011 21:16:35
Hey,
Wij hebben de mensen zelf opgebeld. (dan ben je zeker dat je ze gehoord hebt, want leest iedereen zijn mail dagelijks? ) Het waren er ook een deel en we hebben het wat verdeeld. Mijn mama heeft een deel van de familie van mijn kant opgebeld en mijn schoonmama een deel van haar familie / vrienden. En idd waren er bij ons ook mensen die dachten dat ze niets moesten laten weten als ze kwamen.
groetjes en succes!
sofie
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
12-7-2011 8:05:23
Wij hebben gewacht tot enkele dagen na die datum. Ik weet het, het is heel frustrerend, maar veel mensen laten echt wel nog iets weten in die paar laatste dagen.
Natuurlijk speelt het bij jullie wat dat het een vakantieperiode is, dus vind ik het best kunnen dat je nu al even een reminder stuurt. Er zullen er de komende dagen misschien op reis vertrekken en vergeten iets te laten weten etc. Bij ons waren er trouwens waar de uitnodiging per post niet was aangekomen en de reminder dus goed van pas kwam :-).
Dus ja, misschien zijn die twee puntjes iets wat je kan aanhalen voor het 'voortijdig lastig vallen' ? Nee hoor... de mensen vinden dit niet erg, integendeel, sommigen schamen zich een beetje...
Doen zou ik zeggen!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
12-7-2011 11:58:16
Ik zou ook wachten tot nà de datum en dus niet zoals Sharon 3 dagen ervoor... Wat is anders het 'nut' dat je er die datum opzet? Dan had je er beter 3 dagen eerder op gezet... Ik zou ook, zoals hierboven gemeld, het weekend nog afwachten en maandag mailen of bellen.
|
|
Sara
20-8-2011
|
12-7-2011 15:03:06
Heb dus gisteren naar een aantal mensen klein berichtje gestuurd, en die hadden zoiets van... Ah moesten wij dan bevestigen? :-) Grrrrr!!! Terwijl het er duidelijk opstaat hé... Maar soit heb nu ondertussen al een aantal nieuwe bevestigingen en nu zal ik wel wachten tot dit weekend... Op die paar dagen zal het nu ook niet aankomen. En wat Charlotte zegt van de uitnodigingen die niet zijn toegekomen. Dat kan dus in ons geval niet, want ik ben ze zelf gaan posten met mijn twee hulppostbodes (onze kindjes) Grtjs Sara
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|