Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestigingen uitnodigingen... Wanneer reminder sturen?

11-7-2011 19:44:31
Hoi allemaal

Onze deadline voor te bevestigen is op 15 juli, nu vrijdag dus... Echter heeft de helft van de mensen nog maar iets laten weten
Ik weet ondertussen dat dit vrij normaal is, en dat je er meestal zelf nog achteraan moet.

Ik zou dit een beetje voor willen zijn en een kleine reminder sturen per mail. Vinden jullie dat dit kan en wat schrijf je erin?

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1261

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 19:49:18

Natuurlijk kan dit

Onze periode is ook al afgelopen en moeten ook nog bevestigingen krijgen.
Sommige heb ik gewoon sms'je gestuurd met: hey weet je al of je erbij kan zijn op ons huwelijk? De bevestigingstermijn is nl om en we zouden het graag weten

Zo ga ik het bij iedereen doen :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-7-2011 19:56:20

Hallo,

Ik heb gewacht tot het weekend na de uiteindelijke bevestigingsdatum (heb de laatste dagen toch wel nog wat bevestigingen binnen gekregen). Veel mensen dachten dat ze niets moesten laten weten als ze kwamen... En als ze de uitnodiging erbij namen zagen ze dat ze altijd iets moesten laten weten. De mensen lezen blijkbaar de uitnodiging niet helemaal ;

Je kan idd een e-mailtje sturen... Ik heb iedereen gebeld, het waren er uiteindelijk niet zoveel.

Je kan bv schrijven:
Zoals jullie weten is op 20 augustus 2011 onze grote dag, graag hadden we jullie erbij gehad, maar we hebben helaas nog geen bevestiging ontvangen. Zouden jullie even een seintje kunnen geven of jullie erbij kunnen zijn? Bedankt en hopelijk tot dan...

Groetjes
Annelies

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 20:02:40

Bij ons moeten ze voor den 20ste bevestigen en er moeten er ook nog een aantal reageren. Ik ga waarschijnlijk zondag, de 17de een herinneringsmail sturen aan diegenen waarvan ik mail heb. Anderen een sms'je ofzo! Dus ik zou het zeker doen als ik jou was.
Ik zou idd ook gewoon vragen of ze komen of niet omdat we het aantal moeten doorgeven aan de traiteur...

Groetjes
SHaron

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 20:02:51

dit kan zeker ik ben dit ook zowiezo van plan. was er daarstraks nog met mijn toekomstige schoonzus over bezig die hebben op het einde ook nog naar iedereen moeten sms'en en mailen om te horen of ze al dan niet gingen komen

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 20:21:17

bedankt allemaal!! ga een mailtje opstellen met een tekst in het genre van Annelies...
En dan hopen dat ik niet meer moet liggen bellen naar jan en alleman.

Vind het toch triestig ze, als wij een uitnodiging krijgen bevestigen wij onmiddellijk.

Grtjs

Sara

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 20:33:01

Hier ook hetzelfde Sara, onze bevestigingsdatum is ook 15 juli. Ik vind het ook niet kunnen, zelfs onbeleefd eigenlijk maar ja. ik was van mening, ik loop er niet achter, maar je kan bijna niet anders dan toch iets vragen. Als de mensen dan ineens bv voor een week iets laten weten ...

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik11-7-2011 21:16:35

Hey,

Wij hebben de mensen zelf opgebeld. (dan ben je zeker dat je ze gehoord hebt, want leest iedereen zijn mail dagelijks? ) Het waren er ook een deel en we hebben het wat verdeeld. Mijn mama heeft een deel van de familie van mijn kant opgebeld en mijn schoonmama een deel van haar familie / vrienden. En idd waren er bij ons ook mensen die dachten dat ze niets moesten laten weten als ze kwamen.

groetjes en succes!

sofie

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 8:05:23

Wij hebben gewacht tot enkele dagen na die datum. Ik weet het, het is heel frustrerend, maar veel mensen laten echt wel nog iets weten in die paar laatste dagen.

Natuurlijk speelt het bij jullie wat dat het een vakantieperiode is, dus vind ik het best kunnen dat je nu al even een reminder stuurt. Er zullen er de komende dagen misschien op reis vertrekken en vergeten iets te laten weten etc. Bij ons waren er trouwens waar de uitnodiging per post niet was aangekomen en de reminder dus goed van pas kwam :-).

Dus ja, misschien zijn die twee puntjes iets wat je kan aanhalen voor het 'voortijdig lastig vallen' ? Nee hoor... de mensen vinden dit niet erg, integendeel, sommigen schamen zich een beetje...

Doen zou ik zeggen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-7-2011 11:58:16

Ik zou ook wachten tot nà de datum en dus niet zoals Sharon 3 dagen ervoor... Wat is anders het 'nut' dat je er die datum opzet? Dan had je er beter 3 dagen eerder op gezet... Ik zou ook, zoals hierboven gemeld, het weekend nog afwachten en maandag mailen of bellen.

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik12-7-2011 15:03:06

Heb dus gisteren naar een aantal mensen klein berichtje gestuurd, en die hadden zoiets van... Ah moesten wij dan bevestigen? :-) Grrrrr!!! Terwijl het er duidelijk opstaat hé... Maar soit heb nu ondertussen al een aantal nieuwe bevestigingen en nu zal ik wel wachten tot dit weekend... Op die paar dagen zal het nu ook niet aankomen.

En wat Charlotte zegt van de uitnodigingen die niet zijn toegekomen. Dat kan dus in ons geval niet, want ik ben ze zelf gaan posten met mijn twee hulppostbodes (onze kindjes)

Grtjs

Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info