Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaterdag 3 juni

30-5-2006 13:23:58
Even zeggen dat wij dit weekend, zaterdag 3 juni, trouwen en dat het weer hopelijk toch gaat meezitten. 20 graden en vooral zonnig met wolkjes. Dat is te doen als je de voorbije 2 weken bekijkt. Ik begin er al zin in te krijgen en stress heb ik nog voorlopig niet ... zal wel komen :-)

groetjes Tina St.Niklaas

Tina

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 318

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik30-5-2006 14:38:47

Hoi,

Geniet van jullie dag. Ik wou je gewoon even zeggen dat we die dag samen in onze trouwjurk zullen staan. Ik moet nl om 11u30 mijn eerste pas gaan doen. Het is geleden van december dat ik nog eens mijn kleedje heb aangehad. Ben benieuwd.

Debra
11/08/06

Karolien
3-6-2006
 Meld misbruik30-5-2006 15:19:07

Hoi dames,

Wij trouwen ook op 3 juni!! Ik kan echt niet meer wachten! Sinds vandaag begint de stress precies een beetje op te komen , maar ik kijk er vooral enorm naar uit...
Laten we hopen dat de weermannen het deze keer wel juist hebben he.
Ik wens jullie alvast een prachtige dag toe!

Groetjes,
Karolien

Elke
15-7-2006
 Meld misbruik30-5-2006 17:36:56

Dag Karolien,

wij duimen mee voor het weer. Geniet ervan zoveel dat je kan!

Groetjes Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...