Terug naar overzicht
marry you bruno mars http://www.youtube.com/watch?v=7xDZ_YI8I9Y je hebt ook de glee versie (nogal een glee fan hier)
oei, hier ook nog 10 dagen op de teller en dat wist ik niet dat je ook liedjes i h gemeentehuis mag kiezen, daar hebben ze ons niets van gezegd!!! Help!!!
@ Karine: je mag maar moet dat niet. Hier in Turnhout mag je er 3 kiezen of als je er geen wil spelen zij er 3 voor ons (de traditionele). Wij hebben er 1 gekozen bij het ondertekenen van de akte. Het binnen & buitengaan is niet zo speciaal qua muziek. En al moeite genoeg moeten doen om muziek bijeen te zoeken laat staan nog eens 3 nummers voor het gemeentehuis :-) @ Ellen: wij kiezen voor Anastacia & Eros Ramazotti - I belong to you Succes iedereen!
allemaal héél fel bedankt Ik denk dat ik gek op jouw ga nemen om uit het gemeentehuis te gaan. Ik ben zo een fan van clouseau en gek op jouw is ideaal (denk ik) Zal anders zijn dan andere huwelijken maar dat mag ook. hoelang duurt het huwelijk voor de wet ongeveer? Karine hopelijk hebben we prachtig weer hé! ik hoop het echt!!!! groetjes Ellen
@Karine: dat is zeker niet in alle gemeentehuizen dat dat kan / mag, hoor! En als je een viering in de kerk hebt, wordt dat zelfs helemaal niet gedaan, omdat je dat dan hebt in de kerk! ;-)