TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
12-7-2011 12:09:57
Hoi Laura, Ik ga hier proberen wat ideetjes neer te schrijven en je ziet maar wat je kan gebruiken... foto's heb ik niet, mijn grote dag is er nog niet geweest, maar we moeten de zaal ook niet zelf versieren dus dat scheelt al een pak stress.. Ik zou sowieso veel kaarsjes gebruiken, misschien zo van die grote mooie kaarsenhouders met lange witte kaarsen op? Te koop bij Leen Bakker kijk hier bijvoorbeeld: http://www.leenbakker.be/nl/producten/decoraties/kandel... Wat ook een leuk idee is is om zo van die spiegel onderzetters voor de kaarsen te kopen... het weerkaatst het licht en geeft een kei leuk effect! Als je geen onderzetters vindt kan je ook zo van die plak spiegels van de ikea gebruiken: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60074007
Je kan ook aan het plafond zo van die papieren lampionnen van de ikea hangen met een led-lamp (wordt niet warm zoals de gewone lampen) erin? Of misschien zijn die nieuwe Led-ballonnen iets voor jou? Het zijn gewone ballonnen maar dan met een led verlichting erin, geeft ook een mooi effect vind ik... http://www.ledballonnen.nl/ Voor de rest zou ik proberen niet te donker te gaan met de accessoires, ook niet met de servietten enzo... die zou ik ook lekker wit of in een licht kleurtje houden.. want je hebt al licht grijze tafellakens hé :-) Veel groetjes en veel succes ermee! Filipa
|
|
Jana
5-5-2012
|
12-7-2011 12:11:58
hey,
heb al eens gezien op een trouwfeest, dat aan de muren doeken waren bevestigd met hangende tubelichten. deze waren in wit en rood! heb het niet over een slang maar echt glazen tubelampen. en dat was heeel mooi! zeker bij het binnekomen, omdat de zaal ook heel donker was. ook waren er in de hoeken slangverlichting in het blauwwit bevestigd! zodat tijdens het feest de kleuren aan de muur uitkonden. gaf een sprookjesverlichting.
groetjes jana xxx
|
|
Stefanie
25-5-2012
|
12-7-2011 12:35:32
Hoi,
ik heb op de website van Ziri, een winkel in Merksem, voorbeelden en foto's gevonden van decoratie voor de zaal. Zij kunnen heel je zaal zelfs decoreren voor jou. Er staan echt wel mooie dingen op. (www.ziri.be -> decoratie).
Groetjes,
Stefanie
|
|
Julie
5-8-2012
|
13-7-2011 9:32:32
Hoi,
klinkt alsof je zaal ideaal is om met van die led onderwaterlichtjes te werken. Je kunt ideetjes opdoen bij www.flowersandlights.be.
En de lichtjes bestaan in een 10tal kleurtjes en ze geven een fantastisch sfeerlicht. Glazen vaasje, wat gelparels, lichtje en een mooie
bloem erbij! En het belangrijkste is dat je ze overal mag gebruiken en ze zijn volledig brandveilig want in veel feestzalen of restaurants
mag je niet meer met kaarsen werken.
Veel succes!
Juliekuh
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|