Terug naar overzicht
Kelly, heb je misschien een foto van je ring of een link vanop het internet? Ik ben zelf ook fan van Nico Taeymans en ben zeer benieuwd! Linde
Kheb er geen foto van aangezien hij nog nooit gemaakt is geweest. Het is gebaseerd op die van Nico Taeymans maar die was onbetaalbaar. Alleen de mijne zou al op 1800 euro komen. Ik laat hem dus maken.... Als je via de site van aura gaat en dan nico pakt staat hij denk ik op pagina 6 als je de catalogus opent. Maanlandschap met 7 diamanten van 0.01 ;). Kheb hem besteld in ' t uurke in Merchtem. Ne aanrader! Mijn bruisjuwelen zijn ook van hem ;) ben niet zo een "parelmadam"
BTW en hij is ne cm breed ;) (origineel is hij met 5 stenen)
En door wie laat jij hem namaken? Ik heb ook een ring gezien die ik graag wil maar die kost rond de 1500euro en dat is toch een beetje te veel vind ik.. Linde ps: Trouwens een heel mooie ring! Maar die van jou zal nog mooier zijn ;)
Ah, heb je tekst dus niet goed gelezen In merchtem. Mag ik vraag wat je er voor betaalde? Linde
1400 voor de twee ;)
amaai, echt wel de moeite om hem na te laten maken! dat ga ik dus nu ook zeker doen :) Linde