Terug naar overzicht
Plezant! Trouwens de eerste keer dat ik hoor van een wensbox - origineel!
Is CartaRosa werkelijk zo goed? Wij zouden ook graag met hen in zee gaan, vandaar.. Linde
Wij hebben enkel positieve ervaringen met CartaRosa!De geboortekaartjes van onze dochter komen ook van hen. (Babygrafix dan)Mochten we opnieuw kiezen, gaan we terug naar hen.Echt niets op aan te merken.
Wij zijn daar ook 2 keer geweest voor de geboortekaartjes van onze kindjes,niks dan goeds over Babygrafix/Cartarosa!!!
Hey An,heb je de wensbox zelf gemaakt of via website besteld?En waar heb je de kaartjes voor de wensbox laten maken?
Hoi Lesley! De kaartjes voor de wensbox heb ik bij CartaRosa laten maken. Ze zijn in dezelfde layout als onze uitnodigingen.Een wensbox moet ik nog 'zoeken'. Nu was ik van plan om een gewone enveloppendoos te nemen maar op de website http://www.theperfectwedding.nl/blog/2010/06/diy-envelo... staat hoe je stapsgewijs zelf een doos kan maken.Er bestaan ook websites waar je een enveloppendoos kan bestellen maar €49 vind ik net ietsjes teveel. Moest jij nog iets leuks vinden: let me know he! ;)
Ik had ook het gedacht om te werken met kaartjes en ze later in een boek op te bergen.Ik had een boek gezien met kaartjes erbij, maar kostte €34.95 en vond ik dus iets te veel van't goede Had nog geen goed alternatief gevonden (en ook niet echt materiaal om het zelf te maken)Toen ik jou wensbox zag, dit woordje eens ingetypt via google en kwam ik uit op deze doos: http://www.weddinggiftshop.nl/product_info.php?products... Dit vind ik nog te doen van prijs en er zitten ineens kaartjes bij en het moet lukken dat onze uitnodiging ook met zilveren hartjes is (zelfgemaakt).Als enveloppendoos heb ik in Hema 2 ronde dozen gevonden voor €8.95, ik wou ze eerst als een taart op elkaar zetten, maar vermits ik de doos echt wil gebruiken om de kaartjes in te laten zitten, ga ik er maar eentje versieren met lint en bloemetjes ofzo.Ben alleen nog aan het nadenken of ik er dan wel een gleuf in zou maken of gewoon iedere keer het deksel een beetje laat opheffen.Vond die gewone enveloppendozen ook beetje te duur
Nu ik de foto vergroot zie ik dat het er wel aan te zien is dat het goedkoop is, lol.Zal dus maar mijn andere doos ook proberen te gebruiken als wensbox en op zoek gaan naar leuke kaartjes of alles gewoon in 1 doos en dan thuis uit sorteren want er gaan toch mensen zijn die het verkeerd steken
wij hebben ook een soort wensbox met kaartjes. een perfect pair. en je kan het achteraf nog gebruiken als koekendoos ofzo ;-) hier kan je die bestellen: http://www.dantasimport.nl/alternatief-receptieboek-perfect-pair-c-188_241.html?osCsid=e8as1u3v28v6dn1o59ae56abl2
Hoi Lesley,Awel, dat foto'tje had ik ook eens in een Word - document opgeslagen.Onze kaartjes zijn wel groter hoor. (10cm op 15cm)Ik ga morgen toch nog eens wat winkels afschuimen. (AVA misschien?)Hopelijk kom ik niet van een kale reis terug. (Ook al hebben we nog wel eventjes tijd.)Ik hou je op de hoogte! (En jij mij ook he ;))