Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwgelofte

30-5-2006 17:34:52
Hi Bruidjes,

Wij trouwen op 15/07/2006 en hebben besloten om de trouwbeloftes zelf te schrijven.
Ik ben op zoek naar inspiratiebronnen. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groetjes
Elke

Elke
15-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1615

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik31-5-2006 8:10:52

Hallo Elke,

Lijkt me moeilijk..ik weet zo ook niets maar je kunt natuurlijk eens op het net zoeken, ik heb hier wel eens pagina's voorbij zien komen maar weet ze zo niet meer ..

Groetjes Mireille
01-09-2006

robben
20-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 8:18:38

Wij hebben ze ook zelf geschreven, geef me even je email adres en dan stuur ik ze je door!
Isabelle 20/05/2006

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 10:41:26

Hallo Elke

Hieronder vind je die van ons, misschien heb je er iets aan :

Lien, ik hou van je zoals je bent : lief, spontaan en zorgzaam. Samen met jou wil ik onze kinderen opvoeden in een gelukkige thuis. Ik wil je steunen en liefhebben en beloof je onvoorwaardelijke trouw alle dagen van ons leven. En later, veel later, wil ik nog steeds kunnen zeggen : schat ik hou van jou.

Steven, ik hou van je zoals je bent : eerlijk, speels en humoristisch. Je maakt me rustig, laat me lachen en vooral je draagt zorg voor mij. Samen met jou wil ik een gezinnetje stichten, waar ik steeds met al mijn liefde voor jullie zal klaarstaan. Ik weet dat er soms moeilijke momenten zullen zijn, maar ik beloof je we komen die sterker te boven dan ooit tevoren. Ik wil je steunen en liefhebben en beloof je onvoorwaardelijke trouw alle dagen van ons leven. En later, veel later, wil ik nog steeds kunnen zeggen : kep ik hou van jou.

Groetjes

Lien
26/05/06

Elke
15-7-2006
 Meld misbruik31-5-2006 13:31:33

Dag Isabelle,

mijn emailadres:
heinrichelke@yahoo.com

Groetjes
Elke 15/07/06

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik31-5-2006 13:46:31

hoi elke,
wij trouwen ook op 15/07 en gaan ook onze beloften zelf schrijven.is wel moeilijker dan ik dacht!!!veel succes nog!
sarah

Elke
15-7-2006
 Meld misbruik31-5-2006 14:14:24

Dag Sarah,

wij hebben eveneens besloten de belofte voor elkaar geheim te houden. Dat maakt het nog moeilijker dan ik dacht.
Hoe doen jullie dat?

Groetjes elke
15/07/06

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 22:49:53

ik heb geschreven:het is met geen woorden te beschrijven wat jij voor mij betekent,je hebt me al zoveel goede en mooie dingen gegeven
ik wil je zeggen dat je door de geweldige man dat je bent
mi mezelf hebt teruggegeven,me terug compleet hebt gemaakt.
bi jou kan ik zijn wie ik ben,zeggen wat ik voel.....
bij jou heb ik rust gevonden
ze zeggen wel eens een ring heeft geen begin en geen einde,en zo zie ik ons samen ook wel:met een spectaculair begin,maar met hoe we samen zijn ,hoe graag we mekaar zien,zo onvoorwaardelijk puur en echt zeg ik uit de grond van men hart en met heel men ziel daaraan komt nooit een eind

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 22:55:57

en sven heeft gezegd:lieve schat,eerst en vooral wil ik zeggen dat ik ontzettend veel van je hou
jij bent de vrouw die mij zielsgelukkig maakt
jij bent de vrouw met de sleutel van mijn hart dat vol liefde steekt en dat enkel jij kon openen
ik heb altijd gezegd en dat meen ikecht dat ik je zal blijven veroveren
ik zal altijd alle respect voor je hebben en om onze humor zullen we altijd even hard blijven lachen.
jij bent mijn betere helft en als ik niet bij je ben voel ik voel ik mij niet compleet en daarom zoetje staan wij hier vandaag en ben ik supertrots dat ik je man kan zijn.

ik moet er wel bijzeggen dat na dat sven zijn woorden uitsprak ik niets meer gezegd kreeg van emotie,heel de zaal zat in tranen!!!!dus ik heb mijn gelofte in de auto tegen hem gezegd,
groetjes nancy en sven 12-05-2006

Jolene
26-8-2006
 Meld misbruik1-6-2006 13:40:07

Kan ik goed geloven Nancy! Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen... Heel mooie beloftes van jullie!

nancy
12-5-2006
 Meld misbruik1-6-2006 15:26:21

dank je jolene,het straffe was dat we van mekaar niet wisten dat we die geschreven hadden hahahahahahaha tot op 2 dagen ervoor kwam sven af van ik heb wat opgeschreven,en ik had het al een aantal weken in men nachtkastje liggen ,maar we wisten niets van mekaar,we hadden het allebei ze op een mooi kaartje geschreven en dan in de album geplakt VOORAAN!!!

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik1-6-2006 17:00:22

hoi Elke!

ja daar zeg je zoiets.tot op de dag zelf kan je dat niet geheim houden.een vriendin van mij die had de dag voor haar trouw samen met haar man hun beloften in potlood in alle misboekjes geschreven.Maar dat lijkt me nu ook niet zo praktisch en is enorm zenuwslopend.Ik denk dat ik er een romantisch avondje rond ga breien,gezellig onder ons twee en dan de beloften 'onthullen'!!
groetjes
sarah 15/07/06

Elke
15-7-2006
 Meld misbruik12-6-2006 23:08:37

Hi bruidjes,

ik begin ook stilletjes aan te twijfelen om die geheim te houden. Ik zal het gewoon weg niet kunnen. Plus nog het feit datik heel emotioneel ben!!! Als ik nu al naar de liedjes van de dienst lusiter, krijg ik al kippevel en traantjes in mijn ogen.

Nancy, jullie beloftes zijn heel mooi. Heb natuurlijk nu traantjes in mijn ogen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat ik die ook niet meer zal kunnen zeggen door de emoties...

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Had juist nog een vraagje: wie zegt eerst de belofte? De bruid of de bruidegom?

Groetjes
Elke 15/7/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...