Terug naar overzicht
Bij Delhaize hebben ze Prosecco Filipetti, echt super goed en spotgoedkoop (2,5 EUR/fles ofzo). Hoeveel je nodig hebt, zou ik eigenlijk niet weten. Als je 6 glazen uit een fles krijgt, hoeveel keer wil je laten bijschenken? Groetjes
Hallo, Wij geven Italiaanse prosecco uit de Hanos (Groothandel in Hasselt) en hij heet Maschio del Vacalieri en kost tussen die vier en vijf euro en is heel lekker. Onze traiteur zei dat we een halve fles de man moesten rekenen. Bij onze receptie is er ook mozarella met t omaatjes en een paar warme hapjes maar welke het zijn weet ik niet meer vanbuiten. Wij hebben een receptie van anderhalf uur met vijf hapjes en er staat op tafel nog olijfjes en fetakaasjes. zo, hopelijk heb je er iets aan! veel succes ermee groetjes
Cava Freixenet is ook lekker! Wij tellen als volgt: receptie van 2 uur: 1/2 fles per persoon en 1 hapje per kwartier.
Hallo, voor een receptie van een goed uur rekenen traiteurs normaal gezien een halve fles de man. Wat betreft hapjes wordt heel vaak eentje per kwartier gedaan. Dus voor een uur receptie betekent dat vier hapjes. groetjes
een halve fles de man is met marge gerekend e :-) dan moet je zeker genoeg hebben
Idd, een hapje per kwartier is de standaard! Grand Baron uit Colruyt is ook zéér lekker en niet duur! Staat vaak ook in rode prijs! ;-)
Wij gaan voor Martini Brut, ons thema is Venetië... Dus ook Italiaanse hapjes: carpaccio op kleine bordje, meloen met parmaham, ... De rest ben ik vergeten, stuur mij een privé-berichtje, dan zal ik de lijst met hapjes van onze traiteur even doorsturen... Succes!
Gran Baron idd is lekker. Ik geloof 3 euro per fles.Goed te doen dus...
Puigeser (verkopen ze in carrefour winkels). Deze kost denk ik €4-5