Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwzaal nabij antwerpen

12-7-2011 14:18:43
Hallo iedereen,

we zijn op zoek naar een leuke zaal in de buurt van Antwerpen voor ongeveer 180 personen.
Iemand die er al een paar heeft bezocht of kent?

Merci alvast!!! xxx

Cynthia
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1950

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik12-7-2011 14:26:34

Hey,
Wij hebben de smoutmolen genomen. Deze ligt in Zoersel. Niet echt Antwerpen natuurlijk. Wel er dicht bij. Voorts vonden we Central Park mooi in Berchem!
Linde

Cynthia
16-6-2012
 Meld misbruik12-7-2011 14:35:19

Hey Linde, bedankt voor de info ik zal het meteen eens opzoeken via internet :-)
Groetjes

Patrick

Meld misbruik12-7-2011 14:39:52

Hallo,
Domein Martinus in Zoersel heeft heel moderne zalen van deze tijd, echt een aanrader,
we doen er op 16juli een filmopname van een huwelijk, bekijk zeker het domein eens op hun site.

Groetjes en succes.

Cynthia
16-6-2012
 Meld misbruik12-7-2011 14:44:25

Ga ik meteen doen! Merci Patrick

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik12-7-2011 14:46:44

Wij hebben Outfort in Hoboken.

Verder heb je

Kasteel den Brandt (Wilrijk)
Kasteel van Brasschaet
Het 's Graevenhof (Schilde)
Domein Martinus (Zoersel)
Hof van Nazareth (Lier)
Hortensiahoeve (Kapellen)
E10 Hoeve (Brecht)
Zaal Horta (Antwerpen)
Zaal Barcelona (Antwerpen, vlak an de kaaien)
Theadrôme (Wilrijk) (speciale zaal, moet je voor zijn)
San Marco Village (Schelle) (moet je ook voor zijn, voor ons was het een njet!! Je bent er nooit alleen, er zijn altijd nog huwelijken wat wij dus niet aangenaam vonden)

Er zullen beslist nog zalen zijn, maar dit zijn de zalen die ik geconsulteerd heb :-)

Grtjs

Sara

Cynthia
16-6-2012
 Meld misbruik12-7-2011 14:48:08

Thx Sara, er zitten er tussen die ik nog niet gezien had! Groetjes

B.

Meld misbruik12-7-2011 14:56:33

voor 180 personen vallen er wel een aantal af (outfort, martinus, barcelona allemaal te klein)... en ik hoop voor jullie dat de datum die onder je avatar prikt niet de juiste is want 10-09-2011 vrees ik dat voor vele zalen een tikkeltje laat is

Cynthia
16-6-2012
 Meld misbruik12-7-2011 15:01:57

Oei nee, die datum klopt niet hoor :-)

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 15:51:01

Hey Cynthia,
Kei fijn dat je een datum hebt!
Is het 180 pers voor diner of voor staand (bv voor walking diner of receptie) want da maakt veel verschil...
In onze trouwzaal kan 180 man binnen voor een dansfeest maar er kon geen 180 man eten aan tafel...
wij hebben www.slootjenshoeve.be gekozen...
Dat is een zaal en en een schuur, in de zaal hebben we de diner gegeven en in de schuur het dansfeest. Wij hadden veel mensen uitgenodigt na den diner voor het dessertenbuffet en dan moesten we die extra gatsen niet verwelkomen in de zaal waar iedereen aan tafel zit. Zo krijgen die extra gasten niet het gevoel van wij mochten niet naar jullie diner komen...

Deze zalen hebben we ook nog bezocht.
Hof ten Damme in Kalo: zeer mooi maar dat ging over ons budget... daar mocht je niemand extra vragen op het avondfeest.
De jachthoorn in kontich.
Hof van Nazareth in Lier
Hof van Beatrijs in lier
hof van Aragon in Lier
Flinckheuvel zeer mooi maar daar kan geen 180 man zitten
Alta ripa 2 in oud-turnhout daar kan zeker 180 man aan tafel zitten... dit was oze nummer 2
Deamshof in Noorderwijk
De vlaschaard in Hulshout
steytelinck in wilrijk

en deze zalen had ik ook op mijn lijstje nog staan
Kasteel van Brasschaet
Martinushoeve in zandvliet
Hortensia hoeve in Kappelen
Vandersmisse in Hoogstraten
Maekelhoeve in Veerle
De groene jagers in Brasschaat
's gravenshof in Schilde
outfort in hoboken
sanmarcovillage aartselaar
theadrome wilrijk
kasteel den brandt allemaal kleine ruimtes... en duur
l'ecurie in aartselaar
De zalen van de zoo in antwerpen

In deze zaal is mijn schoonzus getrouwd en Liesbeth Wouters :-)
http://www.byckhove.be/
Das ook een mooie zaal met een prachtige tuin!

Nog veel plezier met de zoektocht!

Cynthia
16-6-2012
 Meld misbruik12-7-2011 16:08:27

Hey Roxanne,

nog is nen dikke proficiat voor jullie hé!!! Kvond het spijtig dak die dag niet kon komen kijken. Nog steeds actief op deze site seg ;-)

Mercikes voor de adresjes, ik ga ze zeker eens bekijken!
De datum is nog maar een richtlijn zene, we gaan ons eerst focussen op een zaal die nog vrij is rond die tijd, desnoods is het een maand vroeger of later! We zijn er al verschillende gaan bekijken maar kijk liever eerst nog wat meer rond om prijzen te vergelijken :-)

De planning is enkel eten met de suite en daarna een dessertenbuffet met alle genodigden dus ze zouden toch allemaal moeten kunnen zitten.
En ik wil het ook niet te ver gaan zoeken natuurlijk!

Groetjes Cyn

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 16:23:54

Ja deze site is wel verslavend :-)

Een heel jaar plan je een hwuelijk en dat is plots gedaan op één dag...
dus als ik wat heimwee heb naar die dag surf ik wat op deze site hé :-)
Bij ons hebben de oudere mensen hun dessert aan tafels gegeten en de rest aan staantafels...
zodat ze die staantafels weg konden nemen en dan werd dat dansvloer...

Welke zalen ben je al gaan bezoeken?

Neen wij wouden het ook niet ver zoeken maarja we waren verliefd geworden op de slootjenshoeve :-)

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik12-7-2011 17:40:46

wij hebben ook alta ripa in oud turnhout, wij hebben 217 genodigden voor het avondfeest (zittend aan tafel).
Daar kunnen ze tot 500 personen gaan dacht ik maar ze maken de zaal "kleiner" met valse muren.

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik12-7-2011 19:06:46

Rivierenhof?

an
12-8-2011
 Meld misbruik12-7-2011 20:07:18

Molenhof in ravels

Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik13-7-2011 11:00:55

Wij hebben gekozen voor 'la grange' in Massenhoven.
Zeer mooie locatie

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik13-7-2011 21:15:23

@B.

Sorry maar ik zie niet in waarom deze zalen zouden afvallen... Alles hangt ervan af wat je gaat doen met die 180personen. Wij hebben vb. 60 personen voor het diner en de rest schuift achteraf bij aan het dessertenbuffet voor het dansfeest.

Outfort kan ik begrijpen omdat dit een oude schietgang is en dus beperkt is qua ruimte, maar Domein Martinus in Zoersel hebben capaciteit tot 700 personen. (Dit staat zwart op wit op hun website) en ik heb er reeds een feest gehad met meer dan 200 personen.

Grtjs

Sara

Nancy
24-9-2012
 Meld misbruik28-7-2011 13:45:09

Hallo, heb je ondertussen al een zaal gevonden?
Wij zijn ook op zoek naar een leuke locatie, niet te stijf maar toch wat stijlvol, ik ben toevallig op het Zuid West in Lier beland, ziet er leuk uit en best wel betaalbaar,
je heb verschillende formules en volgens wat je kan zien op de website hebben ze al ervaring. Wij gaan binnenkort eens een afspraak maken.
Succes!!!

Hendrik

Meld misbruik27-9-2011 16:08:10

Absoluut molenhof in ravels. Lekker eten, persoonlijk service, mooie oude schuur...Betaalbaar en ruim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info