Terug naar overzicht
Hey, ik heb er in mijn boekje twee gebruikt, geen echte gedichtjes, maar tekstjes die bij mij een gevoelige snaar geraakt hebben...:Ons JA is een JAons JA is geen… ja, maar…ons JA is geen… ja, misschien,niet afhankelijk van de omstandighedengeen proberenOns JA is geen… nu ja…Ons JA is een JA tegen elkaar,zoals we zijn,en zoals we willen worden!En dan achteraan op het boekje:Met jou wil ik door het leven gaan, want door de kracht van jouw liefde kan ik de wereld aan!Klein, maar voor mij alleszeggend.Groetjes,Lieve
Hoi,Bij ons staat:Ja, ik wilzijn de belangrijkste woorden van deze dagHet maakt me stildat ik jou gelukkig maken magGroetjes,KatrienNog 11 dagen
Dat van ons is hetvolgende:Ik ben gelukkig...als je lacht,als je bij me bent.Ik ben gelukkiger...als jouw hand de mijne raakt,als je me knuffelt.Ik ben het gelukkigst...als je me een kus geeft,en als je fluistert 'ik hou van jou'groetjes,Phyllis
wij hadden de volgende gedichtjes van Toon Hermans in ons misboekje staan : LIEFDEZij was er ineensgeheel onverwachten zij was de wereldde dag en de nachtDe tafel de stoelenhet brood en het bedmijn eerste mijn tweedemijn laatste coupletDe lach die ze lachtis al bijna een kusze past in mijn armenhet sluit als een busIk hou van je, ik hou van jestamel ik zachtdat is de liefdeze komt onverwachtJe kunt haar niet zoekenniet vragen niet wenkenniet organiserenen ook niet bedenkenZe is er ineensgeheel onverwachten zij is de wereldde dag en de nacht.ENAls je echt van iemand houdtiemand alles toevertrouwtéén die echt weet wie je bentook je zwakke plekken kent,die je bij staat en vergeeftéén die naast en in je leeftdan voel je pas wat leven isen dat liefde geven is.Toon HermansGroetjesLien26/05/06
aan lieve: wie heeft dat geschreven van die "JA"? ik vind het echt heel erg mooi!!!