Terug naar overzicht
Is mij onbekend... Wij hadden ons feest in Scala in Beveren. ;-)
Ik heb daar contact mee gehad voor onze receptie en elke keer ik belde, werd het duurder. Ook rekenen ze dingen (duurder) aan die andere traiteurs niet altijd aanrekenen. Ik heb dan ook een andere traiteur uit de regio genomen die ik betrouwbaarder achtte. Ik moet wel zeggen, wij belden enkel voor de traiteurdiensten die bij de feestzaal hoorden, de feestzaal heb ik nog niet gezien.
Wij hebben hier onlangs een feest gehad voor een jubileum en dit was echt wel in orde. Was er wel heel warm binnen. Airco kwam maar van 1 kant. Voor de rest was de bediening en het eten heel goed. Qua prijs kan ik je niet echt verder helpen..
Bedankt voor jullie info :-)
Wij zijn in deze zaal gehuwd en moeten zeggen dat de prijsofferte toch wel heel duidelijk was van in het begin. Hebben ook enkele zalen vergeleken en deze kwam prijs kwaliteit voor ons het beste uit. Ook de contactpersoon was een zeer toffe madam! Wij hebben er dan ook een superfeest gehad, zowel eten, als drank, als bediening was super! Wij geven er dit jaar dan ook terug onze babyborrel Wat ons betreft een aanrader!
Wij komen net van L'Amuse in Beveren.Ik kan 1 ding zeggen; het was af!Zeer mooie zaal, toffe mensen, goede uitleg en zeer duidelijke prijsofferte.Echt een aanrader!Wij hebben onze zaal direct vast gelegd.We hebben er nu nog geen feest gehad, maar het ziet er dik in orde uit.Je hebt ook veel inspraak in de menu's enzo voor wat aanpassingen...Je zou het haast niet geloven dat alles wat je krijgt in die prijs inbegrepen is!Een zeer mooi totaalpakket!Mensen die nog op zoek zijn... zeker eens gaan kijken.
Wij hebben ons huwelijksfeest op vrijdag 9/9 daar gehouden! Het was FANTASTISCH!!! Een droomfeest!! echt top! S'middags hadden wij een broodjeslunch voorzien voor de Suitegasten, dit was echt enorm verzorgd! s'avonds voor 65 mensen een diner. De zaal was supergezellig aangekleed, het eten overheelijk, en de taart... Tja de taart was adembenemend mooi!! een heel traditionele amerikaanse taart met veeeeel krullen en bloemen, helemaal wit, bisquit met champagnevulling! en GROOOOOOT heeeel GROOOOOT en waanzinnig lekker!!! Proficiat aan Wendy - de bazin die de taart volledig zelf gemaakt heeft! Later op de avond zijn er nog een 90 dansgasten bij gekomen, die hebben we om 1u een puntzakje friet aangeboden! De bediening is opvallend vriendelijk dus l'amuse is wat ons betreft een aanrader!!! file://localhost/Users/bluxem/Pictures/iPhoto%20Library/Originals/2011/deel3/_AAN0607.JPG