TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-10-2006
|
30-5-2006 21:06:13
DJ Ludwigs is echt heel goed. wij hebben die ook geboekt voor onzen trouw in oktober. je krijgt een persoonlijke afspraak, je kan een lijst invullen met nummers die zeker wel of niet moeten gespeeld worden, echt heel professioneel www.ludwigs.be
|
|
Caroline
7-7-2007
|
31-5-2006 10:24:49
Ik weet niet van welke regio je bent, maar wij hebben vorige week DJ Partysound (van Wetteren) geboekt voor ons huwelijksfeest. Ik ken niemand die die man op zijn feest heeft gehad, maar de commentaren die ik hier op het forum gelezen had over hem en een bezoekje bij hem thuis hebben ons overtuigd. Hij draait niet alleen in Oost-Vlaanderen, dat heeft hij gezegd, maar ik weet natuurlijk niet tot waar hij zich wil/kan verplaatsen...
Voor info, kijk hier eens: http://partysound.ignuz.com/
|
|
Bart
|
31-5-2006 12:34:16
even afspreken met het bruidspaar om de muzikale inkleding te bespreken is toch een minimum imo.
check out : http://www.pls-soundlight.be
|
|
Peter
|
|
|
dierk
|
3-6-2006 13:29:19
Patricia, Als je de tijd vind moet je maar eens zien naar onze site, je kan er enorm veel referentie's bekijken en meer dan 200 foto's bekijken van diverse huwelijksfeesten, www.studiohappymusic.be , Muzikale groeten, Dierk
|
|
Tom
|
8-6-2006 9:48:52
Dag Patricia Zelf speel ik in een danscoverband die ook zorgt voor een dj na het live-optreden. Misschien moet je eens zien op de site www.smashdance.be , je zult zien dat er heel wat mogelijkheden zijn. Je zult ook merken dat de combinatie live-orkest + dj achteraf zéér betaalbaar blijft!! Groetjes, Tom
|
|
Dirk
|
|
|
Annelies
27-5-2006
|
10-6-2006 21:30:15
hoi, wij hadden op 27.05.2006 Ludwigs Discobar en zijn er echt supercontent van!
annelies
|
|
Renéa
|
30-6-2006 15:02:50
Hello Patricia,
Ik ben DJ René en ben afkomstig van Brussel. Ik speel zowel in vlaanderen, brussel, walonie als frankrijk. Ik heb een dj ervaring van 10 jaar en ben 27 jaar oud. Ik ben eerste begonnen in een jeugdhuis tot natuurlijk trouwfeesten, evenementen, verjaardagsfeestjes, communiefeesten, recepties voor politieke partijen, bal van d'n burgemeester, ... Ik draai zowel muziek voor jonge, minder jonger, minder oude en ouden mensen. Van de jaren 60 tot de hedendaagse top 40.t' Is de bedoeling de muziek te draaien voor de mensen en niet de muziek die je zelf graag hoort, m.a.w. elk feest is anders en de dj past zich aan het publiek en niet anders om. Voor meer informatie of een afspraakje kan je mij een mailtje sturen naar het volgende dj.rene@skynet.be. PS: Ik heb 2 basis prijzen, zonder bijkomende vervoerkosten of tijdslimieten.
|
|
Angie
22-8-2007
|
15-8-2006 15:02:09
Hey Patricia
Mijn broer is DJ en die draait heel goed. Zelf trouw ik volgend jaar en ik wil niet liever dat hij bij ons ook draait, wat hij zeker zal doen. Mocht je interesse hebben, stuur hem dan maar eens een mailtje: dj_whiteduke@hotmail.com. Hij woont in het Gentse, maar kan zich gemakkelijk verplaatsen.
Groetjes
Angie
|
|
Jo
|
28-9-2006 20:55:40
Hallo Patricia, Wens je een goede DJ met ervaring op huwelijken waar klant koning is? Wij houden steeds rekening met de mensen in de zaal en op de dansvloer. Prijzen zijn all-in en zonder poespas. Meer info: djjovdb@telenet.be Groetjes
|
|
Kristel
|
5-11-2006 18:52:06
Hallo,
DJ Yorka is ook een hele goede dj, die nog vrij is op deze datum. Voor meer inlichtingen kijk eens op:
www.djyorka.centerall.com
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|