Terug naar overzicht
Hey Succes! Mijn kleed komt ook van Chapeau en was helemaal in orde! groetjes
Dag Katrien en Baci, mijn kleedje komt ook van Le Chapeau. Het moest wel heelerg ingenomen worden. Ik had gezegd dat ik nog zeker 1 maat ging vermageren, maar de naaister heeft toch de maat besteld als ik toen was omdat ze zei:niet iedere vrouw valt af aan de buste. met gevolg dat mijn bustier bijna helemaal moet veranderd worden, ook de cup. Ik hou mijn hart vast hoeveel de retouchekosten gaan zijn .... Dat ze dat daar goed doen, ben ik wel van overtuigs.Schitterend Baci dat het zo goed past he ...Veel plezier straks Katrien, geniet ervan !!
heel veel succes.
Ziezo, mijn kleedje hangt in de kast! Het zit gewoon perfect, ik ben zo blij! Ik had ook wat schrik over hoe het nu juist ging vallen, want ze heeft ook een pak moeten innemen, en de rug heeft ze helemaal opengeknipt en in een V- vorm genaaid, echt prachtig gedaan. Ik had ook wat schrik van de retouchekosten, maar dit is echt enorm goed meegevallen hoor. Ik had het dubbele verwacht zelfs omdat er toch wat werk aan was.
Joepie!!!!!!Ben blij voor jullie allemaal.Ik ben vandaag 2 stukjes stof gaan halen om nu nog in de solden te kunnen gaan kijken voor schoenen. 't is nog zo ver af van mij, maar in december ga ik voor mijn eerste pas en dan wil ik wel mijn schoentjes al hebben. Dus de solden kan ik wel even meepikken hé.
Nu is het inderdaad de moment om schoenen te zoeken met de solden! Ik zie nu toch juist dat mijn schoenen niet hetzelfde zijn als die die ik besteld had zeg.. Ik had model Royale van elsa coloured shoes besteld, en nu zie ik op de doos Amanda staan. Er is amper verschil dus ik had het zelf niet door, de hak van mijn schoen nu is dus een cm lager en iets dikker. Ben aan het twijfelen of ik nog zou proberen ruilen of niet, we hadden het zelfs niet door daarstraks dus erg zal het wel niet zijn..
Mijn kleed komt ook van bij Le Chapeau! Bij elke pas waren ze daar vriendelijk en ook de retouches (mijn kleed was veel te lang..) waren dik in orde!