Terug naar overzicht
Hoi Karen, Ik kom zelf uit Portugal maar helaas ken ik niet echt hotels in Algarve omdat ik tot nu toe daar altijd ben gebleven bij familie...Hopelijk kan iemand jou helpen! Groetjes,Filipa
http://www.zoover.be/portugal
Carvi hotel in Portugal ? Zelf niet geweest maar een bevriend koppel wel. Zij waren tevreden.
Hallo, Wij vertrekken ook op 2 augustus op huwelijksreis naar Portugal, we doen eerst 2 dagen Lissabon, dan naar Cascais, Evora en sluiten af met 6 dagen strandvakantie in het gloednieuwe 5*hotel Cascade in Lagos. Aangezien ik voor mijn werk Portugal heel goed ken, kan ik je de Algarve zeker aanraden. Maar alles hangt af van jullie budget natuurlijk. In het 3 sterren-segment vind ik hotel Rocamar in Albufeira zeer goed: jong, modern en superligging direct op de klif aan het strand (te bereiken met lift) en centraal in het centrum van het levendige Albufeira. Bij de 4* kan ik je Riu Palace Algarve aanraden, dat ligt in Olhos d'Agua op 6 km van Albufeira , ook op een klif aan het strand waar je zeer mooie wandelingen kan maken. De maaltijden in dit hotel zijn echt geweldig goed ! Ik heb er zelf al verbleven en ook familieleden en vrienden heb ik dit hotel al aanbevolen. Ze kwamen zeer tevreden terug ! Ook 4* Vila Galé Lagos vind ik een leuk, nieuw en modern hotel. En mooi gelegen niet zo ver van Lagos, dat een mooi stadje is en je hebt in de omgeving prachtige kleine baaitjes met strandjes. Die typische foto's met de roodoranje rotsen waar de Algarve voor gekend is, die zijn daar meestal genomen (Praia Dona Ana en Ponte de Piedade). Blijf weg uit Praia da Rocha want dat is heel erg toeristisch en de kwaliteit van de hotels slecht (oud, vol schreeuwerige Engelsen met tatoes). Hopelijk vinden jullie snel jullie gading ! Groetjes, Hilde
Dag Hilde, bedankt al voor het advies, we gaan zeker praia de rocha vermijden :-)We waren eigenlijk op zoek naar een all in, omdat je dan binnen het hotel ook niet telkens geld moet meenemen, en je meer zicht hebt op de kosten.Maar kan nu wel zijn dat we half pension gaan nemen. Boek jij via de gekende touroperators? (las nu op de site van "zoover" dat men er met de touroperator nog 3 uur over deed van het vliegveld tot Lagos). Groetjes