Terug naar overzicht
Google eens op Bart Colpaert... wel wat duurder mss, maar die man weet écht wat ie doet! Hij doet ook je make-up.
Carmen, ik heb een kapster-visagiste die aan huis komt, zij woont in Reet. Ze is vorige week langsgeweest voor proefkapsel en make-up en ik was best wel tevreden. Ik kende haar ook niet voordien of zo, wist nog niet goed wat ik wou, maar zij gaf wel goede raad. Haar naam is Eefje Bolsens, haar emailadres = eefje.bolsens@telenet.be Ik vind haar ook niet te duur, je vraagt haar infokaartje maar eens Alvast nog veel succes en plezier bij de planning! Groetjes Leen
Bedankt!
Hey Carmen, ik zie dat Marleen ook Eefje aanraadt! Eefje is een beetje mijn vaste visagiste en haarstylistie voor als ik met modellen werk! Bijna al mijn shoots waarvoor ik een visagiste/haarstyling nodig had zijn met eefje gedaan! k vind ze echt goed en ze is idd van Reet! www.nunu-style.com ! En tis een heel toffe! Ze doet haar en visagie
hey ik weet niet of je al een kapster hebt maar ik studeer haartooi en ik ben wel geintreseerd en ik woon ook in lier.Laat maar iets weten groetjes Caseycaseyverbeeck@hotmail.com
Ik heb ondertussen eefje al geboekt :-)