Terug naar overzicht
Eline, beslist een aanrader in Villa Aqua in Oostende of in Oost-Duinkerke! Niet duur, en je kan van 's morgens tot 's avonds gebruik maken van al hun faciliteiten ( sauna, zwembad, jacussi, stoombad, opgietsessies ...! Veel suc6!
H2o in Sint-Eloois-Winkel, ik geloof wel dat je daar kan ontbijten en overnachten!
Hallo, ik heb al goeie dingen gehoord van Sauna Oase in Eernegem (weet niet van waar je in westvl bent) op hun site kan je alle arangementen bekijken. In villa aqua is het ook wel prettig maar daar moet je wel in je blootje en dat vond ik persoonlijk nie zo tof want het is gezamelijk :s Groetjes
hallo, Sauna 'T DOLFIJNTJE in heule bij kortrijk. 2 complexen die je privé kunt huren.Veel faciliteiten en super ontbijt formule.Ze hebben zelfs last-minutes met gratis fles cava.Super vriendelijke mensen, alles zeer netjes, het is er zalig genieten!!zie website www.dolfijntje.be groetjes
Hoi, Indochine in Waregem is ook een aanrader! Ben er al enkele keren geweest en is altijd dik in orde!
Hallo, badhuis Water l'eau in Wielsbeke is ook super! groetjes
Bedankt voor de tips, het is in regio torhout dat ik zoek, en natuurlijk privé. groetjes.