Terug naar overzicht
Hey, Mijn vriendin haar zus deed in Gent een opleiding Make up artist. Zij woont in Zedelgem, maar komt aan huis om te schminken. Voor huwelijk vraagt zij (dacht ik) 50 euro, daarvoor komt ze aan huis de dag van de trouw, maar ook op voorhand al eens, zodat je weet waar je mee staat en zo. Ik heb haar werk gezien voor een modeshow en het was echt mooi hoor! Ik geef haar nummer graag via een privé berichtje, Laat me weten of je interesse hebt. Groetjes vicky
Xantippe in Brugge of een schoonheidsinstituut in de buurt.
Lieselot van het Afslankhuys in Sint-Andries. Zij schminkt mij in september, proef was zeer goed geslaagd! Groetjes
Ik ben zelf van Brugge maar heb me bij mijn ouders klaar gemaakt (Ruddervoorde). Omdat we al van 's morgens vroeg weg moesten (wettelijke trouw: 11u) heb ik iemand aan huis laten komen voor kapsel en make-up: Elke van looks of Versailles (www.looksofversailles.be). Ik ben super tevreden. Reeds bij de proef was het duidelijk dat ze de puntjes op de i zet. Ze zoekt samen met jou welk kapsel het moet worden en ze blijft proberen tot je tevreden bent. Mijn haar en make-up bleven tot het einde van het dansfeest prima (al van 's morgens vroeg!). Ik was mooi opgemaakt zonder dat het 'te' was. Ook mijn haar bleef perfect. Het was nochtans slecht weer (wind en regen) en ik had een birdcage in mijn haar (minisluier). Toch bleef alles mooi zitten. Je betaalt 175 euro, maar daar zit eigenlijk alles in (ook vervoer de dag zelf). Ze brengt ook alles mee! Zeer tevreden. Groetjes