Terug naar overzicht
kon de mobiele kapster je niet helpen?
kan niet op mijn trouwdag!! weeral pech he!!! please moest ge iemand kennen laat het mij weten! Bedankt he***leslie
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem als jij,misschien heb ik wel een oplossing voor jou, alleen moet ik even weten of dit een opsteek kapsel is of een brushing, misschien kan ik je uit de nood helpen, ik zit in mijn laatste jaar haartooi, maar als ik eerlijk ben, opstken is niet mijn sterkste vak, en ik wil wel dat je haar mooi is die dag, als het voor te bruschen is, en voor je familie en verloofde, kan ik je met plezier helpen, en voor op te steken ,informeer ik even bij mijn leerkracht als ik je daar mee kan plezieren, ik woon in vremde, dus vlak bij borsbeek, mijn leerkracht is van zwijndrecht, dus daar zie ik geen probleem in.Tot hoorsGroetjes Joke
ik zit ook met dat probleem. Heb jij al iemand intussen ?
Ik heb mijn haar door een kapster aan huis laten doen. Normaal werkt ze enkel regio Waasland maar ze is mijn haar ook komen doen (Regio Aalst) misschien kan je het haar eens vragen. Ze heeft ook een site. www.kapsteraanhuis.be Ze noemt Nathalie en ik was er heel tevreden over.groeten
ik ben ook nog op zoek naar kapster aan huis, niet eenmalig maar voor meerdere keren, maar blijkt geen enkele actief te zijn in antwerpse, ben trouwens van wilrijk
ik heb gisteren een mailtje naar haar gestuurd. Maar heb nog geen antwoord gekregen. ze zal het wel druk hebben.bedankt voor de tip