Terug naar overzicht
Ohh spannend! Heb je kiekjes genomen van je proef? :-) xxx
Alles verloopt op wieltjes!2 maandjes zijn zo om hoor.Alweer enkele zorgen minder. Altijd leuk hé als het verloopt zoals je wil.
Filipa, ja heb foto's, maar kan ze er niet opzetten want mijn nichtje zit ook op dit forum...de stiekemaard ;-)
Je kan de foto's naar ons mailen. En zoals Cindy zegt: die 2 maanden zijn om voor je het weet. Je moet nog een ditje regelen, nog zus en zo in orde brengen,... Voor je het weet, is je grote dag daar! Bij mij duurt het aftellen nog wat langer. Ik zie hier nu 281dagen op de teller staan.
Heeft de vriendin die je aanraadde het gedaan? ben benieuwd, ik heb de mijne maandag! Nog bedankt voor de tip alleszins!
haha... dit was bestemd om door mij gelezen te worden he, doefke ;-) Ik heb 't al gezegd he nichtje... ik laat mij volledig verrassen den dag zelf!! Maar ik ben er zeker van dat ge gaat stralen en dat ik echt ga denken... "waw... ik wil dat ook..." en dan... oooh neee, nog 2 jaar eer 't aan mij is... lang, lang lang ;-) 't is wel grappig dat ik altijd per toeval op uw posts terechtkom... want ik geef hier dan zoektermen in en om de een of andere reden kom ik altijd op ne post van u uit :-) Gij zijt mijn voorbeeld volgens mij (k)