Terug naar overzicht
Vraag eens bij Expo of Pakjeshuis in Leuven ik geloof dat ze er daar hebben
Hai Dorien, Hoe groot moet die badeend zijn? Groetjes,Filipa
heej Filipa, van maat heb ik eigenlijk niet meteen een idee ... zou gewoon graag twee grote badeenden hebben voor als versiering te gebruiken. dit zou geweldig passen bij het thema zee :)
http://www.igadgets.be/nl/cadeau/results/Reuze%20badeen... Maar een eendje zit toch niet op zee volgens mij? Dan zou ik eigenlijk eerder voor vuurtorens, zeepaardjes, zeesterren, vissen, netten enz gaan.
BIj de blokker hebben ze!
Expo in Turnhout heeft ze van klein naar groot in alle kleuren.
Bij Xenos!
IK geloof dat ze er ook bij Fun hebben
Lesley : ja dat wil ik ook allemaal doen maar eenden vind ik echt geweldig!!! en het heeft toch met water te maken ;)
ik zag ze vorige week bij de brico. in de afdeling waar je allerlei zwembadspullen ziet.
ik heb onlangs 'n hele grote zak gekocht voor m'n zoontje in de fun, er zat 'n "mama"-eend en een "papa"-eend in
Hallo, In de Fotokado in Hasselt (maastrichterstraatje, vlak aan de grote markt) staan er ook, alle maten, geuren en kleuren. Ik weet niet vanwaar jullie zijn. Fotokado is lokaal denk ik, het is een winkel te vergelijken met Expo maar ik weet niet of ze er bij Expo ook zoveel hebben. GroetjesAnnelies
In de M2 in Maasmechelen heb ik er gezien in de kaartenwinkel in de etalage, zéér mooie en grote. Groetjes