TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marleen
6-8-2011
|
13-7-2011 20:10:42
Babs,
met nog 23 dagen op de teller moet er hier ook nog heel wat gebeuren: misboekjes afwerken, muziek uittesten in de kerk, laatste regelingen met fotograaf. Verder wacht ik nog steeds op antwoord van de kok van onze zaal betreffende de mogelijkheden omtrent de samenstelling van de bbq en de taart/dessertenbuffet. Kortom, onze menu ligt eigenlijk nog niet echt vast...
Ook cadeautjes voor getuigen, ouders en kindjes moeten nog gekocht worden, de kaars en het gastenboek, springkasteel en tent nog gehuurd, en wellicht vergeet ik zelfs nu nog vanalles...
Maar ja, alles komt wel in orde, als je je druk maakt, loopt alles nog veel moeilijker.
Probeer toch nog wat te genieten van de voorbereidingen.
Groetjes Leen
|
|
joke
13-8-2011
|
13-7-2011 20:41:25
hoi,
hier nog precies 30 dagen op de teller, en er moet ook nog heel wat gebeuren.
Volgende week hebben we laatste afspraken met fotograaf, dj, traiteur en pastoor.
Moeten de muziek voor de mis nog op cd zetten, moet mijn kaars nog gaan bestellen, heb nog geen cadeaus voor de ouders, moet bloemen nog bestellen en de ballondeco , pfff
jullie horen het ik moet dringend in gang schieten, moet ook ook nog tafellakens en servetten halen hehe ik zal nog wel een deel vergeten nu, wat ik niet vergeet vrijdag heb ik mn tweede pas en mag mn kleed mee naar huis joehoe, daar ik net zwanger ben hoop ik dat ik er binnen 30 dagen wel nog in zal kunnen.
Kop op dames we komen er wel en maken er de mooiste dag van ons leven van...
grtjs joke
|
|
Emmy
13-8-2011
|
14-7-2011 9:11:45
Dag augustusbruidjes, het is bijna aan ons he ...spannend. Ik besef het nog niet hoor dat het nog maar 30 dagen zijn, lijkt nog ver weg en langs andere kant krijg ik soms toch al warm hoor. Wat moet er hier nog gedaan worden. 4 augustus is laatste pas en afhalen van kleedje alle afspraken die bevestigd zijn, eeen week op voorhand nog eens bellen 20 tal bloemen nog met lint omwikkelen mandje voor de snoepjes kids kopen snoep, hotdogs, chips, drinken voor feestje zoontje en zijn vriendjes tijdens receptie nog kaarsen kopen voor in kandelaars avondfeest (we willen een andere kleur) openingsdans oefenen groetjes emmy
|
|
Els
5-8-2011
|
14-7-2011 13:00:25
hier nog 21 dagen op de teller...
wij moeten nog de misboekjes afdrukken en samenbinden,
menu bespreken voor het diner,
nog eens nadenken over de openingsdans,
middernachtsnacks voorzien,
ringen goedkeuren (zondag zien we ze voor de eerste keer helemaal, "af"),
kaars nog gaan afhalen (is besteld maar moet nog gemaakt worden),
ik moet mijn kleed nog gaan passen (moet nog hier en daar aangepast worden)
mijn vrijgezellefeest staat ook nog op de planning,
ballonnen enzo voor de zaal te versieren,
iets om de ringen in de kerk naar voor te brengen,
ballonnen of mini bruidsboeket voor bruidsmeisje (2.5jaar)?
auto onder handen nemen :)
ik denk dat het dit zo ongeveer wel is...
hoop ik!
:D
het komt allemaal wel in orde... nog effjes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|