TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
13-7-2011 21:07:48
Ik heb de pronovias albeniz gekocht, allé mijn mama heeft hem betaald :) Die van mij zat rond de 1600 euro. Ik denk dat de meeste kleedjes tussen de 1500 à 1800 euro zitten, maar ik ben niet zeker...
|
|
sarah
17-12-2011
|
13-7-2011 21:15:24
Kim,
het hangt er ook zeer hard vanaf welke lijn je kiest. Ik heb eentje van de costura lijn en deze is over de 3000€ . Maar ik heb er ook van de andere lijnen gepast en die waren rond de 1800€.
Veel plezier met je zoektocht!
|
|
Emily
26-5-2012
|
13-7-2011 21:22:39
Hei Kim, mooie datum seg ;-) Pronoviaskleedjes liggen tussen de 1200 en de 2500 euro. Als je voor de kanten jurken valt zal het uiteraard duurder zijn dan dat je voor een jurk valt zonder liflafjes. 1 tip: Ze hebben echt een uitgebreide collectie Pronovias bij JPC Collection in Antwerpen. Ik weet natuurlijk niet van waar je bent, maar het is echt een aanrader!
|
|
Kim
26-5-2012
|
13-7-2011 22:02:09
Oh nee en ik val voor de kanten jurken! Mijn afspraak bij JPC Collection ligt al vast ;)
|
|
Emily
26-5-2012
|
14-7-2011 7:59:17
Dan duim ik mee voor u dat het meevalt ;-) Wat JPC betreft: de ontvangst vond ik niet zo hartelijk als in andere winkels, maar eens je aan het passen bent zijn ze echt wel vriendelijk en je mag echt zoveel passen als je wil zonder enige verplichting. Als je aanpassingen wil komt de naaister ook zien of het mogelijk is etc. Toen ik in het weekend na ik het had besteld nog een vraag had, heb ik die gemaild en kreeg direct dinsdagochtend toen ze terug open waren telefoon om mij gerust te stellen. Ik was op mijn werk dus heb later in alle rust nog eens teruggebeld en hup weer echt supervriendelijk. Enige 'nadeel' vond ik dat je geen foto's mocht trekken tijdens het passen. Was gewoon wat spijtig :) eens je je kleed hebt gekozen en bestelt, mag je er wel een uitgebreide fotoshoot van maken ;) HAVE FUN!!!! PS. ik had Machoeba als verkoopster :)
|
|
heidi
|
14-7-2011 9:57:54
ik ben 2 jaar geleden gehuwd in een pronovias, het kleed kwam op zo'n 1950euro, de bolero zo'n 350euro...
zijn echt zeer mooie jurken en ik voelde me die dag een echte prinses in mijn kleedje
|
|
nathalie
2-7-2011
|
14-7-2011 10:10:41
Hoi,
Ik ben exact 12 dagen geleden ook getrouwd in pronovias..
Ik heb mijn jurk gekocht bij JPC-collection en had ook Machoeba als verkoopster.
Ik was ook zeer tevreden van de service bij JPC. Mijn kleedje kwam op 1950€ zonder retouches. Ik kreeg ook een bon twv 185€ om schoenen te kiezen.
Veel succes en vooral GENIETEN!
|
|
sarah
17-12-2011
|
14-7-2011 14:08:20
amai allemaal JPC bruidjes - idem hier de jurk komt van JPC Had echter de eigenares als verkoopster, echt een super dame. Eindeloos mogen passen en ze geeft je ook tijd om na te denken. Ik heb ook een bon gekregen voor mijn schoenen, maar hier is wel een nadeeltje vind ik. Wil eigenlijk een schoen die ze niet binnen hebben ,maar wel kunnen bestellen. Maar dan kan ik niet meer van model wisselen enkel nog van maat.En ik vind het betreffende paar dus echt nergens om eens te passen. ach ja als het dat maar is....
|
|
nathalie
2-7-2011
|
14-7-2011 14:58:46
hey sarah!!
Ik had net hetzelfde, mij hadden ze bij jpc verteld dat ik nog tijd zat had om schoenen te kiezen en dit dus perfect bij de eerste pas kon doorgaan!
Alleen was mijn eerste pas op 12 juni voor huwelijk op 2 juli , dus dan moesten ze mijn schoenen nog bestellen en ze waren 5 dagen voor den trouw binnen en ik probeerde ze aan en aaaaauuuwwww veel te spannend en veel te hoog!
Ik heb toen gezegd dat ik ze niet zou nemen, uiteindelijk schoenen moet je toch echt wel kunnen passen é! en dan hadden ze nog een ander paar staan, een maatje te groot maar dat heb ik dan opgelost!
Dus is idd wel een heel klein beetje een "vergiftigd" geschenk
Groetjes
|
|
sarah
17-12-2011
|
14-7-2011 15:44:35
amai Nathalie daar zou ik al stress van krijgen Heb er die gesloten schoen gepast met plateau en hoge hak van rainbow couture' allora "of zoiets .Maar amai zo smal dat die zijn en zaten helemaal niet lekker. Die van jouw heb ik ook geprobeerd, maar een open teen in de winter lijkt me nu niet zo optimaal. Ze heeft mij wel aangemaand om er werk van te maken ,wegens dat de nieuwe collectie pas beschikbaar is decemberen dat is te laat.
|
|
Oksana
|
19-7-2011 19:57:41
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|