Terug naar overzicht
Misschien kunnen jullie vlak voor of vlak na jullie huwelijk je schoonouders eens uitnidigen om samen te gaan eten en dan een cadeautje geven? Zo lossen wij het op... Succes
Wij geven onze ouders een grote foto af van ons. Hebben ook alles zelf betaalt maar niks geven lijkt idd een beetje raar.Maar mss je schoonouders een dag voor de trouw iets afgeven? Succes!
zou ook hetzelfde zeggen als liesbeth,erna of ervoor een kadootje geven aan jullie hulpjes.
Hallo, Wij hebben voor de ouders en getuigen een luxe champagne ontbijt gedaan; Dit enkele weken na de trouw (en huwelijksreis). Wij gaven dus in principe ook niets af op de dag zelf. Wij hebben hen dat op voorhand gezegd dat ze nog iets kregen maar niet de dag zelf. In onze "bedank"-speech hebben we dan vermeld welke dag ze vrij moesten houden... Ik zou het probleem vòòr jullie trouwdag even bespreken met de schoonouders en dan zeggen dat ze naderhand (of op voorhand) wel een cadeau krijgen, want dat jullie hun hulp zeker appreciëren maar gezien de omstandigheden het beter is om het niet de dag zelf te doen. Ze zullen dit wel begrijpen hoor... GroetjesAnnelies
Wij hebben onze ouders enkel bedankt voor de steun ed van de afgelopen jaren tijdens onze speech. Het kado dat ze krijgen is ook niet voor de bijdrage die ze leverden tijdens de voorbereiding van het huwelijk maar omdat ze de reden zijn dat wij er zijn (letterlijk dan). Ze hebben ons een opvoeding en thuis gegeven en dat verdient een bedankje. Wij laten een mini-album maken voor onze ouders die we binnenkort tijdens een etentje zullen afgeven. Tijdens de dag zelf hebben we die niet gedaan omdat onze boekjes uiteraard niet klaar waren (foto's van de dag/reportage zelf) en we wilden dit liever in besloten kring geven omdat anders die boekjes heel de zaal door gaan en al bezoedeld zijn nog voor het feest rond is.
Wij hebben onze ouders bedankt omdat ze ervoor hebben gezorgd dat we staan waar we staan en dat we zijn wie we zijn... niets te maken met het feit dat ze betalen of niet :)
Hier hetzelfde als Evelien en Liselotte: een cadeautje omwille van de afgelopen jaren en niet omwille van het geldcadeau dat ze hebben gegeven! Jouw gasten zullen ook allemaal een verschillend cadeau geven, die ga je toch ook niet anders behandelen? Als je toch een onderscheid wil maken, zou ik dit zéker niet op de dag zelf doen, maar zoals hierboven gezegd, kort voor of kort na de trouwdag.
wij hebben ervoor gekozen op de dag zelf de ouders allemaal hetzelfde te geven, een kader met de bedanktekst in waar ze dan later een uitvergrote foto voor krijgen, hetzelfde met de grootouders. Wie meer geholpen heeft krijgt prive en erna (hebben we hen op voorhand gezegd) iets meer. ik denk dat op de dag zelf onderscheid beginnen maken niet echt zo een goed idee is, mensen op hun tenen getrapt en zo, maar ik zou het zeker uitleggen al op voorhand. Bij de suite en die helpers hebben we wel onderscheid gemaakt, maar het ligt wel allemaal in dezelfde zin, ze hebben een bon gekregen om iets te gaan doen met ons en op onze kosten, maar aangepast aan ieders voorkeuren en ook wel een beetje aan hun bijdrages, de een is een optreden naar keuze, de ander twee dagen efteling (maar dat is ook wel mijn zus en getuige en aangezien zij verloofd is geraakt op onze trouw ook haar verlovingscadeau) probeer vooral je gevoel te volgen, en werk desnoods achter de schermen niet iedereen hoeft alles te zien en te weten ;)