Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bordeaux hemd

13-7-2011 21:53:30
Binnen een drietal weken is het eindelijk onze grote dag. Zowat alles is geregeld, alles klopt, behalve één iets natuurlijk! Mijn toekomstige man heeft zijn pak - zwart met hedendaagse snit en stijl- en schoenen - rood/brodeaux-achtig- MAAR er zijn geen bordeaux hemden te vinden! In Inno hebben we er gevonden, maar deze zijn heel gewoontjes. Ik zoek eigenlijk meer iets in de stijl van de "celio-club" hemden. Die hebben zo speciale knopjes, of een stiksel, of een dubbele kraag; enz. Nu vind ik nergens geen bordeaux hemd meer, tenzij in Inno. Modekleuren voor mannen zijn precies heel erg roze, paars en fel blauw.... Iemand die raad weet?

Lobke
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1587

Jessica

Meld misbruik13-7-2011 22:06:28

Ik weet niet of je uit de buurt bent, maar ga anders eens een kijkje nemen in 't Kleske in Scherpenheuvel. Daar hebben ze echt alle kleuren, en ik dacht daar enkele weken geleden toch ook bordeaux gezien te hebben.

Veel succes!

Groetjes
Jessica

Lobke
5-8-2011
 Meld misbruik13-7-2011 22:12:22

Njah, ik ben van Gent, dus Gent zelf, Antwerpen centrum, Brussel centrum en Brugge centrum of andere trein-bare steden zijn dus mogelijk....:-)

Sophia

Meld misbruik13-7-2011 23:07:27

wel wat uit de richting, maar je weet nooit :-) In Zoersel of Kalmthout heb je Modecenter Rommens (http://www.modecenter-rommens.be/ ), daar kunnen ze echt alles bestellen (kleur, lengte mouwen, maat, ...), ze zeiden telkens dat het 1 week tot 10 dagen zou duren voor het binnen was, maar het was er telkens al sneller

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-7-2011 7:55:55

en Online bij Franck Michel, in frankrijk, echt mooie hemden, hebben er ook al gekocht

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik14-7-2011 8:38:32

Neem een een kijkje bij:
*P&C
*Formen
*Wellens Herentals

Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik14-7-2011 11:08:42

In het Shopping Center in Wijnegem is er (ik dacht op de eerste verdieping) een nieuwe Italiaanse winkel met de meest 'bizarre' hemden: alle mogelijke speciallekes!
Geen idee van naam of wat dan ook, maar ik dacht meteen dat dat wel iets zou zijn voor een bruidegom die eens iets anders zoekt ;)

In Aken heb ik ook eens een coole winkel gezien, maar geen idee van straatnaam of zo, was ergens in een overdekt winkelcentrum, dat is het enige dat ik nog weet...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info