Nu Online
Momenteel zijn er 744 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis cabo verde

13-7-2011 22:28:40
Hoi medebruidjes,

Wij zijn al volop aan het kijken voor een huwelijksreis volgend jaar. Nu was mijn oog gevallen op een hotel op Cabo Verde maar is iemand van jullie al op deze eilanden geweest? Wij zouden nl in september willen gaan en nemen ons zoontje van dan bijna 3 jaar mee. Is het klimaat daar dan oké? Bezienswaardigheden buiten het hotel maar die toch kan doen met een kind?

Alvast bedankt!!

kelly
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1498

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik13-7-2011 23:00:31

we zijn ook op zoek naar een geschikte huwelijksreis. is moeilijker dan ik dach

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik14-7-2011 6:32:32

Els
16-6-2012
 Meld misbruik14-7-2011 8:41:35

Hey Kelly,

Wij zijn al enkele keren naar Cabo Verde geweest (Boa Vista en Sal) en voor ons is dat telkens goed meegevallen (wel beide keren in juni).

Bezienswaardigheden zijn daar eigenlijk niet (toch niet op de grote eilanden waar de meeste hotels zijn). Er zijn wel enkele uitstappen die je kan doen, maar dat blijft beperkt tot jeep- en quadtours van het eiland. Je kan natuurlijk ook altijd uitstappen doen per vliegtuig naar de andere eilande (São Vicente bv) maar of dat echt geschikt is voor een 3-jarige...

Veel plezier alvast met het zoeken (en boeken ;-) ) van jullie huwelijksreis!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik14-7-2011 16:29:23

Hey Kelly,

Kaapverdië is op zich best een leuke bestemming, maar echt vooral zon/zee/strand he!
Zeker één van de RIU-hotels boeken, dat zijn sowieso de beste daar op de eilanden!
Het lijkt me wel een leuke reis, maar aangezien het vaak grote resorts zijn met uitgebreide all inclusive formule en veel animatie, zou ik het zelf niet als huwelijksreis boeken.
Ook de omgeving is vooral 'zand'... Voor dezelfde prijs kan je bijv. naar Mexico, waar je toch net iets betere hotels hebt, goede honeymoonvoorwaarden, leukere service en een paradijselijker strand... Maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze he? xxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums