Terug naar overzicht
we zijn ook op zoek naar een geschikte huwelijksreis. is moeilijker dan ik dach
Hey Kelly, Wij zijn al enkele keren naar Cabo Verde geweest (Boa Vista en Sal) en voor ons is dat telkens goed meegevallen (wel beide keren in juni). Bezienswaardigheden zijn daar eigenlijk niet (toch niet op de grote eilanden waar de meeste hotels zijn). Er zijn wel enkele uitstappen die je kan doen, maar dat blijft beperkt tot jeep- en quadtours van het eiland. Je kan natuurlijk ook altijd uitstappen doen per vliegtuig naar de andere eilande (São Vicente bv) maar of dat echt geschikt is voor een 3-jarige... Veel plezier alvast met het zoeken (en boeken ;-) ) van jullie huwelijksreis!
Hey Kelly,Kaapverdië is op zich best een leuke bestemming, maar echt vooral zon/zee/strand he!Zeker één van de RIU-hotels boeken, dat zijn sowieso de beste daar op de eilanden!Het lijkt me wel een leuke reis, maar aangezien het vaak grote resorts zijn met uitgebreide all inclusive formule en veel animatie, zou ik het zelf niet als huwelijksreis boeken.Ook de omgeving is vooral 'zand'... Voor dezelfde prijs kan je bijv. naar Mexico, waar je toch net iets betere hotels hebt, goede honeymoonvoorwaarden, leukere service en een paradijselijker strand... Maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze he? xxxx