Terug naar overzicht
claires winkel brugge , oostende brussel antwerpen
Hallo, Er is ook een claire's in Sint-Truiden heb ik gisteren gezien. Misschien ook in de winkel waar je je kleedje hebt gekocht of andere bruidswinkels? GroetjesAnnelies
Ik heb die van mij besteld via etsy.com. Ben er heel tevreden over; correcte en snelle levering! Als je in de zoekfunctie 'flower hair' intikt, kan je daarna voor 'bridal' kiezen en dan heb je keuze genoeg! Ik heb er één gekozen met steentjes in het midden en ben er echt tevreden mee! +/- een week na bestelling zat alles mooi ingepakt in de onze brievenbus!
ik heb de mijn gekocht in veritas, ze hadden die in alle kleuren, ook in wit en het is zowel een speld om op te pinnen en ook een klem om in je haar te steken. ik heb ze niet gekocht voor de trouw maar gewoon om in de zomer het in mijn haar te steken, maar ze is ook wit. :) Groetjes
En moest je er geen vinden mag je de mijne komen halen, ben toch van plan om een ander kleurtje te nemen :)
Veritas Bijou Brigitte (Meir Antwerpen)
Bedankt voor de tips iedereen! Ik loop dit weekend eens langs bij claire's en check etsy.com eens. Goed dat er al op 1 week tijd geleverd kan worden!Jana: misschien moet ik dan toch nog eens in Veritas zoeken.. een maand geleden vond ik alleszins geen witte bloemen.
hey, ja met het mooie weer zijn ze vlug uitverkocht! maar hier bij ons in oost vlaanderen zowel dendermonde als mechelen hebben ze er nog :) dus ik denk bij dit slechte weer dat ze er terug zullen hangen! groetjes
Mijn kapster had trouwens accessoires besteld uit een catalogus bij Veritas, dus blijkbaar is er meer keus dan dat er in de winkel hangt. Best eens vragen aan de verkoopsters!
Als kapster gebruik ik regelmatig stoffen bloemetjes van bij aveve.
Mijn bloemen zijn toegekomen (besteld via Etsy.com) en 't is echt supermooi! Ik kreeg het mooi verpakt toegestuurd en de bloemen voelen redelijk 'echt' aan. I'm one happy bride!