Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is bijna zover!!!

14-7-2011 7:27:47
Over 8 dagen is het onze grote dag!! Iedere dag vragen er wel een aantal mensen: collega's, vrienden, familie,.... en nog niet zenuwachtig?! Eerlijk gezegd ben ik nog niet echt zenuwachtig maar hoeveel te meer mensen het vragen hoeveel te zenuwachtiger ik ben!!!!!

Vanaf begin deze week is mijn hoofd echt 1 puinhoop met vragen: ben ik niet iets vergeten, oooh.. dit moet ik nog doen, waarom reageert die traiteur nu niet op zijn mail, zou alles wel naar wens zijn, hopelijk heb ik voldoende eten voor iedereen,..... en zo gaat dat maar door!! Stom ik weet het mar ben nu eenmaal een stresskip

Dinsdag een ontspannend dagje... smorgens me laten verwennen door gezichtsbehandeling en mijn nagels al zover gereed maken. En namiddag gaan we eindelijk onze ringen halen!!! Uiteraard niet vergeten mijn jurk.... mmhh... wat kijk ik hiernaar uit!! Eerst nog een beetje op gewicht proberen te blijven en hoe doen we dat CHIPS eten

Andere 23 juli bruiden ook stressy of valt het mee?!

Groetjes
Een stressy bruidje

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 406

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 7:32:14

Hoi A.

bij ons is het 3 daagjes vroeger en de stress begint...
Loop ook al weken te verkondigen tegen iedereen dat ik niet zenuwachtig ben en helemaal nog geen stress. Maar sinds gisteren is zo de gemoed helemaal omgeslagen.
Alles is op zich geregeld alleen probeer je hier en daar toch nog eens te checken en dan dat rampzalig weer! Had me voorgenomen als het regent dan is het maar zo maar nu zou ik kunnen huilen.... Spieren in de nek & arm zitten vast, begin keelpijn te krijgen dus ja de stress is toegeslagen, slapen gebeurt enkel nog met een valeriaan pilletje (dank u medebruidjes voor de tip!)

Geniet er nog stressloos van :-))
Succes en we duimen voor goed weer!!!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik14-7-2011 9:35:10

Veel plezier en geniet van je dag.

karine
23-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 9:50:49

Hier ook 23 juli!!! Stress heb ik nog niet echt maar ik slaap zeer slecht, ook al is alles in orde toch begin ik me altijd vragen te stellen als ik naar dromenland moet vertrekken!! Enkel het weer ziet er niet zo goed uit hé, en daar maak ik me dan weer zorgen over!! Geniet nog van je laatste weekje!!!

Inge
23-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 17:25:51

Hier ook 23 juli :-) Nog helemaal geen zenuwen of stress, maar ik denk dat dit komt omdat ik gewoon geen tijd heb om te stressen. Ik moet nog werken tot en met dinsdag en ik moet nog zoveel afwerken. Wij zijn ook nog aan het bouwen, en ook hier gaat veel tijd naartoe.
Ik denk wel dat eens mijn verlof begint, vanaf woensdag de 20ste dat de zenuwen wel zullen komen...
Het enige waar ik mij op dit moment zorgen over maak is over het weer. Ik ben echt iemand die zich veel beter voelt als de zon schijnt!En ben echt humeurig bij regen :-) Mensen zeggen wel: "trek je van het weer niets aan", maar pff: makkelijker gezegd dan gedaan vind ik :-)
Maak er in ieder geval een mooie dag van, geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...