Terug naar overzicht
Wij hadden zelf DJ Gi van Aalst uit Marke! Was echt super, ik vreesde bij momenten dat de dansvloer niet groot genoeg was . Met andere DJ's heb ik niet onmiddellijk ervaring...
Beste, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten, Dierk Van Paemelen
Eerst voor jezelf uitmaken wat een goeie dj is. Wat je verwacht en wat je wel en niet wenst. Er zijn dj's die de micro beschouwen als noodzakelijk kwaad en zich beperken tot het aankondigen van de openingsdans, terwijl anderen zelfs de openingsdans voorzien van ondertiteling of backing vocals of die de liedjes radiogewijs aan elkaar babbelen. Er zijn er die de nummers van a-z spelen terwijl er weer anderen aan een hoog tempo de liedjes over en door elkaar draaien. Heb je specifieke wensen aangaande de genres die aan bod moeten komen ... een koppel dat met hun vrienden een hele zomer de festivals afschuimt heeft over het algemeen andere verwachtingen dan een koppel dat elk weekend onderduikt in discotheken of niet verder geraakt dan de lokale bruine kroeg of de eerste de beste foute fuif of 90s party. Armin Van buuren is de beste dj ... maar daarom niet voor jullie feest, op zoek gaan naar iemand die naar jullie luistert en jullie de indruk geeft aan jullie wensen tegemoet te kunnen komen is dus de boodschap.
studio enjoy Heist
wij hebben dj Studio Happy Music, en alleen nog maar goede commentaren over gelezzen, en ook niet duur :-)
Charlotte, mag ik vragen hoeveel jullie ongeveer betaald hebben voor de DJ? Bedankt!
www.komtuveu.be zij zijn zelf van Brugge, (mijn toekomstige en zijn vader)Zeker aan te raden :)
Hallo, wij hebben op 30 juli ook een DJ van de firma Gi van Aalst, Dominiek Druart. Ik heb er alle vertrouwen in.
Dag Melissa, Neem gerust eens contact op met mij en ik bezorg je vrijblijvend een offerte per mail.Je kan alvast heel wat info vinden op www.partysound.be. Groeten, Bart