Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik word gek van het weer!

14-7-2011 11:52:22
Hopelijk gaat het binnen 15 dagjes mooi weer zijn.
Ik krijg echt iets moest het zo een weer zijn!
Dan mogen we nog op zoek naar bleke paraplu's ook!

Typisch de Belgische zomers...
Toeme toch

Ann
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 426

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik14-7-2011 12:20:14

Hey Ann

Het is natuurlijk altijd leuker te trouwen met een stralend zonnetje op de achtergrond! Maar laat het weer zeker niet aan jullie hart komen! Mijn zus is getrouwd met een hele dag vol gietende regen en uiteindelijk was het een superdag!

Knuffel
Melissa

Carolien
22-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 12:33:45

Ik ken het gevoel, ik trouw volgende week vrijdag en ben elke dag hopeloos naar het weerbericht aan het kijken, maar het wordt met de dag slechter! En ze geven regen... Ik hoop enkel dat het niet regent tussen 12.30 - 16 uur! (als ik dat eens kon kiezen!?)

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 12:41:33

wij trouwen overmorgen en gegarandeerd regen. Wij hadden al paraplu's voorzien, en zullen ze nog gebruiken ook. Als je wilt kan ik altijd eens vragen wie ze achteraf wilt doorverkopen... wij hebben er in totaal 12 voorzien voor de mensen, dus zie maar he :) geïnteresseerd mag je me altijd een privéberichtje sturen. (Wij vertrekken 20 juli wel op huwelijksreis, maar misschien kunnen we het regelen via de ouders of schoonouders he :))... ik zal alvast duimen dat het voor jullie wat droger en zonniger wordt!
groetjes

Ann
30-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 14:20:33

Hey,

Ik ben dezelfde, alle dagen zit ik op de site van het laatste nieuws te kijken naar de vooruitzichten voor de komende 10 dagen en het ziet er inderdaad niet goed uit!
Maar ik ga tot nu toe positief zijn, en super veel kaarsjes doen branden dat mooi weer gaat zijn :-)
De zonnetjes in huis gaan we beide zo ie zo zijn maar het zou toch toffer zijn moest buiten ook de zon schijnen éh!

@ Sarah, veel geluk overmorgen met je trouw! Ook al zal het zonnetje mssn niet schijnen, jullie zullen stralen! Geniet ervan!!

groetjes

Hilde
30-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 19:46:43

Yep, dezelfde schrik zit er hier ook in ! En dan kiest een mens voor een trouw midden in de zomer ... maar zoals hier al gezegd, we gaan daar zeker niet om treuren en er gewoon de allerbeste regendag ooit van maken indien het weer niet mee zit !
Groetjes, Hilde

Carolien
22-7-2011
 Meld misbruik15-7-2011 10:43:50

We zullen wel moeten, aan het weer kunnen we jammer genoeg niets veranderen. Hopelijk komt er na de regen toch een beetje zonneschijn!
En inderdaad,...dan trouw je midden in de zomer....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...