Terug naar overzicht
Hey A. Je zou morgen eens naar de markt in Maastricht kunnen gaan? (elke vrijdag normaal gezien, best even opzoeken :-)) Daar vind je heeeeel veel stofjes, voiles, ... in alle soorten en kleuren! Groetjes Melissa
Hallo, Idd, de markt in Maastricht. Als je het daar niet vindt denk ik niet dat het bestaat . Of een bruidswinkel maar daar zijn de prijzen natuurlijk ook gelijkaardig. Je kan ook eens gaan kijken in stoffenwinkels zoals Limbutex,... Aan de grote carrefour in Hasselt ligt ook nog een stoffenwinkel (maar kan niet dadelijk op de naam komen). Misschien zelfs op 2e handssites... GroetjesAnnelies
Hoi, Ik zou ook de mart in maastricht aanraden. Als het niet lukt (of te ver rijden is) kan j eook bij AVA langs. Daar verkopen ze ook voile en organza. Groetjes Evelien
Ik heb zoiets gevonden bij AVA... Succes!
Dit forum is ook handig om 2dehands dingen op de kop te tikken Ter info: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=346401&su...
Enkele berichtjes hoger bied er iemand zijn witte voile te koop aan....
Gisteren inderdaad in de AVA gezien! Op een rol, om te kopen per meter ... Groetjes! Julie
in maastricht is het woensdags ook de zelfde markt als vrijdags normaal en daar heb ik al witte voille gezien en is ik dacht twee euro de meter. ik heb daar witte doorschijnende stof gevonden dat ze ook voor trouwkleren beziggen en gekocht vo 1 euro de meter