Terug naar overzicht
Wij hadden er 2 à 3 per tafel, op aanraden van de zaal: - anders staat de tafel snel bomvol - zo'n kaart wordt snel vuil - er wordt even naar gekeken en dat ligt daar dan... - tegenwoordig wordt dat nog zelden meegenomen naar huis
Wij hebben per 6 man een menukaart om dezelfde redenen als Véronique aanhaalt. Hoelang duurt het eigenlijk om de misboekjes te drukken? Bij ons moet dit ook nog gebeuren..
bij ons ook een aantal per tafel. hangt van de grote van de tafel, maar idd niet per koppel. Het drukken van ons misboekje duurt een week :-)
Wij hadden onze misboekjes al na 2 dagen! ;-)
Hoi, Ik zal er idd een aantal voorzien per tafel (à rato het aantal mensen die aan de tafel zit) Ik weet niet hoe lang het duurt voor de boekjes. De drukkerij gaat in verlof tegen 21 juli en tegen dan gaan ze klaar zijn (onze trouw is 6 aug) dus da's zeker op tijd. Misschien informeer je altijd best tijdig. Had ik een week later in de drukkerij gestaan kregen ze dit er niet meer tussen voor het verlof (ik, de slimmerik had er dus nooit bij stilgestaan dat we midden in de verlofperiode zitten en dat een drukkerij ook al 's verlof neemt )
Wij hadden bakkerij biesmansNieuwstraat 155 3590 DiepenbeekTelefoon: 011/32 41 51GSM: 0478/20 89 46 Heel lekker. Maar tel vooral veel minder dan je volk hebt.We hadden een taart voor 110 man laten maken. We hadden nog de helft over.Iedereen had een stuk genomen, maar de bakker telt veel te grote porties. Was een overheerlijke en super mooie taartMaar je kan daar zelf samenstellen hoe je je taart wilt
oeps het venster waar dit voor bedoeld was, is per ongeluk gesloten :-).Dit hoort hier dus niet thuis!Hoe kan ik dit verwijderen?