Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

limoengroen hemd gezocht

14-7-2011 13:03:10
Hoi hoi,
wie kan ons helpen. Wij zijn op zoek naar een flashie echt heel fel groen hemd en ook dezelfde kleur dassen. We hebben echter al enkele winkels afgelopen en nergens hebben ze dat of kunnen ze dat bestellen. Hebben jullie een idee?

Thanks!
xxx Vicky

Vicky
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 898

Jessica

Meld misbruik14-7-2011 13:33:55

Hey Vicky

Ben je al gaan kijken in 't Kleske in Scherpenheuvel? Echt wel veel kleuren. En gisteren bij Suit Supply in Wijnegem Shopping ook wel groenige hemden gezien.

Groetjes
Jessica

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik14-7-2011 16:15:31

Hoi!

Afgelopen maandag in Maasmechelen Village een mooi gezien bij Thierry Mugler in solden. Ik weet niet vanwaar je bent, en of Maasmechelen niet te ver is maar was echt heel felgroen!

Groetjes
Effie

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik14-7-2011 16:22:05

Hey Vicky

Voor dassen vond ik een interessante website waar je ze kan bestellen tegen een redelijk prijsje. Neem eens een kijkje op: www.stropdassenwinkel.be

Groetjes
Melissa

Sophia

Meld misbruik14-7-2011 20:12:01

Modecenter Rommens (Zoersel of Kalmthout), daar kunnen ze alles bestellen volgens mij en binnen de week heb je het hemd http://www.modecenter-rommens.be/

lie
10-9-2011
 Meld misbruik15-7-2011 10:01:35

In wijnegem Shopping Centrum heb je ergens op de eerste verdieping een klein winkeltje dat alleen maar hemden en dassen verkoopt in alle kleuren van de regenboog. Wel geen idee van de naam..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info