Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen...

31-5-2006 12:00:00
We hebben onze ringen en ze zijn prachtig.
Ben net een super grote hond ( we zijn gek van honden )gaan kopen erg zacht en daar gaan we ze aanhangen. Ons zoontje van 4,5 jaar zal ze dan brengen.
dus weeral iets geregeld.

Groetjes Cindy
nog 24 dagen...

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 351

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik31-5-2006 12:06:20

Hey,

leuk hé, telkens zo iets van je lijstje schrappen...

Groetjes,
Lieve

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik31-5-2006 12:32:51

Cindy, ik ben gisteren ook mijn ringen gaan afhalen. Wij stoppen de ringen in een kadodoosje dat een me to you beertje in zijn armpjes vasthoudt en ons zoontje (in augustus 16 maanden) zal ze brengen.

groetjes Kelly

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik31-5-2006 12:46:51

Cindy,

Wij hebben onze trouwringen vrijdag besteld bij Vanstechelman in Eernegem. Ik was de kieskeurige tot we bij hem langskwamen. Heb zelfs tot mijn grote verbazing voornamelijk een ring met geel goeud genomen terwijl ik gek ben op wit goud. Er zit ook een schijn wit gouden lijntje in waarop een 6-tal briljanten op zitten. Die voor de man is net hetzelfde maar zonder de briljanten.

Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...