Terug naar overzicht
een polonaise bvb? direct iedereen mee :)
wij hadden een mix gemaakt. Onze openingsdans was Still the One , Shania Twain. Naar het einde toe leek het of DJ stootte tegen zijn tafel en muziek hakkelde, dan kwam stukje uit Knockin' Boots ( hey boy I love you so... ) en dan Everybody dance now van Snap !. Dansvloer stond meteen vol....
Ik vind het wel leuk, vooral als je veel jonge mensen op je trouw hebt.Of eventueel 'Like a G6'? of idd een goed nineties nummer? Succes! xxxx
Bij ons werd het na de openingsdans een "slow met ballen" zoals de DJ het noemde :p Eén waar toch wel wat ritme in zit, Robbie Williams met Angels. Dansvloer stond meteen vol!
hier zijn we ook nog aan het twijfelen voor het tweede nummer... ik volg mee
uhms net even nagedacht, ik denk dat I'm a believer (smash mouth/ shrek) een heeeeeeeeel grote kanshebber is :-)
allemaal niet zo simpel, en hoe dichter de dag komt hoe meer ik over al die kleine dingen twijfel... :-)
Jullie moeten zich daar geen zorgen over maken: da's de taak van de DJ: hij moet aanvoelen hoe hij de mensen vlot aan het dansen krijgt. Jullie kunnen hem best een korte playlist geven, en daarmee zou het moeten lukken. Hoe sterk een liedje ook is, als je het op het verkeerde moment draait, is het om zeep. Ik beklaag me nog steeds die paar keren dat ik mij toch door het koppel liet overhalen om persé het feest te beginnen met één of ander ferm party-nummer... . Het gebeurt dat ik pas 30 seconden op voorhand weet wat het volgende liedje zal worden. Met een ervaren DJ kunnen jullie relax genieten ;-) Imagine Music www.trouwfuif.com
wij hebben dj team dirk jacobs, en ronny stegen komt bij ons draaien, ik hoop dat het allemaal in orde komt
Bij ons ook geen vermenigvuldigingen vermits de officieele volgorde niet meer kan gedaan worden omdat die mensen niet meer bij ons zijn. Wat wij wel zelf ook al hebben gezien is dat het koppel start met twee en na enkele minuten de DJ zegt aan de genodigden om er in een grote cirkel rond te gaan staan. Zo staan de mensen al op de dansvloer en is bijna alle muziek goed voor het feest te starten! xxx en veel succes Sophie