Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je bent. Maar bij La Sposa Outlet hebben ze goedkope jurken. 't Is in Beveren-Leie, tegen Waregem...'k Heb hier al gelezen dat ze jurken hebben vanaf 350 euro...In de zomervakantie zijn ze wel alleen op zaterdag open. Je kan gaan zonder afspraak.
Ik weet niet waar je woont. Maar in Barneveld (Gelderland) zit ook een goedkope bruidszaak, en daar hebben ze vele soorten en maten..ik ga er zelf ook heen vandaar :) suc6 met je zoektocht... groet Jeanine
Ik heb onder de 1000 euro betaald voor mijn bruidsjurk, in een gewone bruidswinkel. De hoepelrok en sjaal komt er dan wel nog bij, maar dat kun je gerust in bv. Tati in Rijsel kopen. Daar hebben ze trouwens ook jurken.
Als je de jurk laat maken: Youniek in Turnhout, max. 900 euro.
www.aziexport.be zitten in turnhout.
marry you in Meppel.Vanuit Turnhout was het 2u rijden maar de moeite waard.Mijn kleed is het duurste daar en was 600€.
ik weet niet van waar je bent maar in dilsen bij bruidsmode karin heb je een ruime keuze voor zeker minder dan 1000€
In antwerpen, bruidsmode jagre. Bruidsjurk voor rond de 900 euro gekocht.
250euro voor een tweedehandskleed met onderrok in merksem bredabaan ZIRI.BE
www.clairdefemme.be, ben er heel content van tot nu toe... de prijzen staan erbij... groetjes,
mijn kleed komt van "c'est moi" net Nederland, achter Antwerpen de kleedjes kosten er tussen 500-750 euro maar er komt dan wel nog een onderrok, eventueel ondergoed , schoenen en juwelen, andere accesoires... een hele toffe madame en no nonsens aanpak :-D lekker nederlands, zalig!
E&R in Beverlo. Er hangen ook duurdere, maar mijn kleed komt 900 euro (valt best mee vind ik) Nog veel plezier met passen!
ga eens in de solden kijken.
Ik ben bij La Sposa outlet geweest in Beveren-Leie. Voor mij was het ver rijden maar zeker de moeite waard! Ik heb er mijn kleed gekozen (550euro).In September komt de vorige collectie van de hoofdwinkel naar de outlet en is er opniew veel keuze. Veel succes met de zoektocht.
ik ga vrijdag een kijkje nemen bij clairdefemme enkel jammer ze daar enkel frans spreken men ma en schoonma gaan mee ik kan totaal geen frans dus dat zou wel een tegenslag zijnmaar op de site al zo mijn zin gezien en echt ni veel geld veel succes allesinds