Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel gastenboek

14-7-2011 20:34:03
Hey,

Wij zijn op zoek naar een leuk alternatief voor een 'gewoon' gastenboek. We hebben al met volgende ideeën gespeeld:

-beschrijven van een tuinbank
-beschrijven van een stoel of lampenkap
-mobiel waar iedereen zijn berichtje aan kan hangen
-groot magneet/memobord met bijhorende magneten die beschreven kunnen worden (en gasten kunnen uiteraard ook iets op een papiertje schrijven en dat aan het bord hangen)

Hebben jullie toevallig nog leuke of originele ideeën voor een gastenboek? Wat vinden jullie van het bovenstaande?
We willen echt graag iets waar we achteraf nog iets aan hebben, iets wat we elke dag in huis zien ipv een boek dat in een kast staat..

Kathleen
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 2665

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-7-2011 20:49:07

hoi

Mijn nicht had net een huis gekocht en had de deur van de WC op het feest staan waar iedereen iets kon opschrijven. Hebben deze dan vernist en staat zo in hun huis :-)

groetjes
Joyce

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik14-7-2011 21:48:21

Hey,

dat idee van de bank is heel leuk, maar ook wat Joyce hier boven heeft gepost ivm die deur. Das wel een origineel idee :-) En je wordt dan dagelijks terug herinnerd aan jullie mooie dag :-)

groetjes

sofie

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-7-2011 11:08:54

leuke voorstellen, dit item ga ik mee opvolgen!!
Ben ook meer van het idee, ik wil iets leuks én iets wat we dagelijks zien, ipv een boek.
Groot gelijk!

Kelly
x

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik15-7-2011 12:22:38

Wij hadden een oude reiskoffer. Die hebben we helemaal wit geverfd en dan speciale stiften bijgelegd. Het ziet er nu echt super uit en deze koffer wordt nu gebruikt als keep-sake-box en al onze herinneringen van onze dag zitten erin... een uitnodiging, taarttopper, tafelnamen, muziek, Cd's met foto's, kaartjes, mijn broches boeket, ...

Leuk om een klein schatkistje te hebben en al onze vrienden en familie derop. Wij hadden ongeveer 100 gasten en der was ruimte genoeg op de koffer!

Veel succes nog!
Toedels
-x-

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-7-2011 18:02:09

- canvas
- binnendeur
- wensboom (kan je nadien in de hal plaatsen of buiten planten zonder kaartjes)
- spiegel

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-7-2011 18:02:41

waar ik nog aan denk: een passe-partout voor rond een grote foto van jullie! ;-)

Kathleen
20-8-2011
 Meld misbruik15-7-2011 21:13:17

Waauw, laat de ideeën maar komen, hihi. Charlotte: dat koffertje vind ik echt super, misschien moeten we eens een tweedehands winkel binnenstappen en eens zien of we iets schattig vinden dat dienst kan doen als koffer (wij hebben enkel trekrugzakken in huis liggen). Sofie en Véronique: bedankt voor jullie suggesties! Een kader lijkt mij wel leuk, een wensboom zie ik minder zitten (da's zo Amerikaans). Een binnendeur laten beschrijven is tof maar momenteel zitten we nog in een (huur)appartement, dus da's momenteel geen optie..

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-7-2011 21:43:01

inderdaad, dat idee van die koffer vind ik ook wel leuk.
En daarin dan later alles van de trouw in wegsteken, jaja, vind ik echt wel goed.
Ga ik ook verder over verdiepen.
Canvas is inderdaad ook leuk, maar hebben we net gebruikt voor mijn vriend zijn 30ste verjaardagsparty...
En een fotokader, leuk concept, maar die kaders zijn altijd zo klein. Je vindt zelden een foto met grote of veel kader aan, zodat er zéker 50 man wat kan opschrijven / zetten...

Maar toch ... al leuke tips!
Bedankt allen hiervoor!

Kathleen
20-8-2011
 Meld misbruik16-7-2011 9:29:48

Gisteren op ebay heel toevallig een lederen koffertje gevonden met onze initialen op! Ik hoop dat we de hoogste bieder zijn en dat het tijdig toekomt!

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-7-2011 10:01:48

wauw! Kathleen, het zit jullie gewoon goed mee!
Dat is perfect hé!
En daar dan al de wensen op van jullie gasten, super!

Moet dringend ook eens gaan kijken op ebay

timmy
2-9-2011
 Meld misbruik6-8-2011 16:19:06

neem ook eens een kijkje op www.hetfeestviltje.be dit is ens ne keer iets anders

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-8-2011 18:01:44

ho bedankt Timmy, dat is ook heel héél leuk ...
overwegen ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...