Terug naar overzicht
hoi Mijn nicht had net een huis gekocht en had de deur van de WC op het feest staan waar iedereen iets kon opschrijven. Hebben deze dan vernist en staat zo in hun huis :-) groetjesJoyce
Hey, dat idee van de bank is heel leuk, maar ook wat Joyce hier boven heeft gepost ivm die deur. Das wel een origineel idee :-) En je wordt dan dagelijks terug herinnerd aan jullie mooie dag :-) groetjes sofie
leuke voorstellen, dit item ga ik mee opvolgen!! Ben ook meer van het idee, ik wil iets leuks én iets wat we dagelijks zien, ipv een boek. Groot gelijk! Kelly x
Wij hadden een oude reiskoffer. Die hebben we helemaal wit geverfd en dan speciale stiften bijgelegd. Het ziet er nu echt super uit en deze koffer wordt nu gebruikt als keep-sake-box en al onze herinneringen van onze dag zitten erin... een uitnodiging, taarttopper, tafelnamen, muziek, Cd's met foto's, kaartjes, mijn broches boeket, ... Leuk om een klein schatkistje te hebben en al onze vrienden en familie derop. Wij hadden ongeveer 100 gasten en der was ruimte genoeg op de koffer! Veel succes nog! Toedels -x-
- canvas - binnendeur - wensboom (kan je nadien in de hal plaatsen of buiten planten zonder kaartjes) - spiegel
waar ik nog aan denk: een passe-partout voor rond een grote foto van jullie! ;-)
Waauw, laat de ideeën maar komen, hihi. Charlotte: dat koffertje vind ik echt super, misschien moeten we eens een tweedehands winkel binnenstappen en eens zien of we iets schattig vinden dat dienst kan doen als koffer (wij hebben enkel trekrugzakken in huis liggen). Sofie en Véronique: bedankt voor jullie suggesties! Een kader lijkt mij wel leuk, een wensboom zie ik minder zitten (da's zo Amerikaans). Een binnendeur laten beschrijven is tof maar momenteel zitten we nog in een (huur)appartement, dus da's momenteel geen optie..
inderdaad, dat idee van die koffer vind ik ook wel leuk. En daarin dan later alles van de trouw in wegsteken, jaja, vind ik echt wel goed. Ga ik ook verder over verdiepen. Canvas is inderdaad ook leuk, maar hebben we net gebruikt voor mijn vriend zijn 30ste verjaardagsparty... En een fotokader, leuk concept, maar die kaders zijn altijd zo klein. Je vindt zelden een foto met grote of veel kader aan, zodat er zéker 50 man wat kan opschrijven / zetten... Maar toch ... al leuke tips! Bedankt allen hiervoor!
Gisteren op ebay heel toevallig een lederen koffertje gevonden met onze initialen op! Ik hoop dat we de hoogste bieder zijn en dat het tijdig toekomt!
wauw! Kathleen, het zit jullie gewoon goed mee! Dat is perfect hé! En daar dan al de wensen op van jullie gasten, super! Moet dringend ook eens gaan kijken op ebay
neem ook eens een kijkje op www.hetfeestviltje.be dit is ens ne keer iets anders
ho bedankt Timmy, dat is ook heel héél leuk ... overwegen ...