Terug naar overzicht
ik volg mee... spijtig genoeg Ik ga morgen op paraplu jacht in blokker, hema, action,...
mag hij tweedehands zijn?
Succes Penny, ik denk dat we het nodig zullen hebben!!! @ Sarah, jaja, zeker
Ik heb een ivoren stola (nieuw, ongedragen) maar aangezien ik overmorgen trouw weet ik nu nog niet zeker of ik hem ga gebruikt hebben he :) maar heb je een idee hoeveel je er nog voor wilt geven? Ik heb de mijne in de winkel van mijn trouwkleed gekocht dus was hij wel vrij prijzig... Laat maar iets weten he :)
Witte paraplu's van poirier kan je gewoon in de bruidszaken kopen volgens mij. Er staat nog eens "just married" op ook ;-)
@ Sarah, laat maar weten of je hem weg doet en hoeveel je er voor raagt, ik heb geen idee wat ze kosten!! @Katrien, heb je er een idee van hoeveel ze kosten want ik zou er wel enkele moeten hebben!!
Bij P&C kan je goedkopere stola's vinden. Zoek op dit forum eens naar ex-bruidjes die hun paraplu's aanbieden zo ken je eventueel een kopje doen want een nieuwe witte paraplu kost al snel min. 10 EUR per stuk.
Ik heb juist witte paraplu's bij Blokker gekocht. Ons thema is fushia dus heb ik ook wat fushia paraplu's meegebracht en nu duimen dat we ze niet nodig hebben :-)
hey een stola denk ik wel dat je bij je bruidswinkel kan vinden desnoods in een andere bruidswinkel veel succes en een prettige zonnige huwelijksdag toegewenst groetjes nancy
Dank u dames, zal mijn zoektocht maandag moeten verder zetten, bij ons geen enkele witte paraplu te vinden, ook niet in blokker, dus zal eens langs gaan in de bruidswinkel dan!! Nog steeds hoop ik dat we hem niet nodig gaan hebben hé!!!
@ sara, karine : ik duim voor geen regen voor jullie. Als jullie nadien die stola weer verder wegdoen, let me know, ik zoek ook nog iets ivoorkleurigs, heel eenvoudig.
Hey Sara, ik heb een stola gevonden, had al enkele winkels afgedaan voor een eenvoudige, ivoorkleurige stola maar niets, enkel in de bruidswinkel voor 150 euro, vind ik wel een beetje véél hoor!! Nu kwam mijn mama op het idee om langs een stoffenwinkel te gaan en daar heb ik dezelfde stof als mijn kleed (2 m op 1,5m) voor 8 euro, en gaat ze er een zoompje aan stikken!! Super hé, mss een tip voor jou!!