Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben er al een trouwfeest gehad en zijn er dan ook zelf gaan kijken om ons trouwfeest te geven. Heel vriendelijke gastvrouw en heel veel uitleg. Grote zaal en lekker eten. Wat wij juist jammer vonden was het terras dat toch wel vrij klein is.
Dag Johan, wij gaan ons trouwfeest daar geven op 10 september, dus kan nog niet echt zeggen hoe het er was. Maar de voorbereidingen verlopen tot nog toe zeer vlotjes. De gastvrouw is heel vriendelijk en het terras lijkt misschien wat klein, maar heeft wel een prachtig zicht. De zaal is groot en naar het schijnt is het eten er ook superlekker. De gastheer is zelf de kok, dus volgens mij kan het niet misgaan daar.
Heyhey, Wij zijn daar al een aantal keer naar een trouwfeest geweest (ik 2x, mijn ventje 1x) en vonden het allebei zeer goed! Het eten was lekker, goede bediening, vriendelijke mensen, mooie ruime zaal en naar wat ik hoorde van de trouwers, ook zeer prijselijk :-). Ondertussen zou de zaal ook vernieuwd zijn, maar dat heb ik zelf nog niet gezien dus daar kan ik niet veel over zeggen :-). Wij zijn deze zaal zelf niet gaan bezoeken om ons feest te geven omdat we er al 3 trouwfeesten gehad hebben (en deze trouwers ook naar ons feest komen :-)), maar van wat ik hoor is het een aanrader! Groetjes!
Het terras en de zaal zijn idd veranderd. Er is onder het terras ook een speeltuin voor kindjes aangelegd. De prijzen zijn ook goed want ik heb de brochure hier liggen en redelijk veel keuze qua eten ook.