Terug naar overzicht
Hoi Ellen, snap je maar al te goed. Wij hebben onze receptie ook buiten met een speciale verrassing voor de kids. Ga vandaag op paraplu jacht en botten :-) Werd serieus slecht gezind van het weer en gisteren het idee gekregen awel ik doe botten aan onder mijn kleed (zo met bloemen op ofzo) en dan kleed omhoog in het bos ofzo... We zullen het maar proberen een positieve draai te geven zekers?? Vandaag schijnt de zon dus is het humeur weer iets beter, al ziet het er niet naar uit dat het volgende week zonnig gaat zijn... Succes en positief denken ;-)
Ik ken het gevoel! Ik hoop echt op een vleugje zonneschijn.... gisteren werd ik echt derpri bijna, maar als ik vandaag dan weer bekijk, word ik inderdaad een beetje gelukkiger, dus maar duimen dat het niet zoveel zal regenen...
Amai is niet meer normaal :-( Dan trouwen we speciaal in juli , omdat dan "zeker" het zonnetje zal schijnen, en kijk nu ... We mogen onze dag niet laten verpesten daardoor, maar t'is toch echt niet leuk hé. Let's pray !!!
Kom kom kom.... altijd positief blijven heeft men mij geleerd en ook in dit geval blijf ik ondanks de voorspelling positief!! *ook al is dat moeilijk* In 14 dagen voorspellingen hier in België zijn ze geen helden vroeger niet, vorig jaar niet dus dit jaar ook niet!!! Mijn toekomstige zit thuis ook met een lang gezicht... We maken ons nu beter druk in dingen die we wel in handen hebben en die we eventueel nog tot een goed eind moeten brengen tijdens deze voorbereidingen Het weer moeten we er helaas gewoon bijnemen. Inderdaad niet leuk als het regent... maar 1 ding is zeker: bruiden, we gaan er op onze dag zelf een stralende dag van maken!!!! Zal jullie/ons zeker lukken... vergeet vooral het sleutelwoord van die dag niet: GENIETEN van elk moment!! Hopelijk heeft deze peptalk een beetje geholpen?!? (al vrees ik daarvoor! )
mercikes voor de peptalk!!! dat deed deugd te horen! na vandaag ben ik weer wat gerustgesteld. Gisteren had ik echt een depri dag. Ik begon mij over alles zorgen te maken. Ik ben vandaag toch maar in Maastricht een witte paraplu gaan kopen in een bruidswinkel. 10£ kostte deze en dat wou ik er nog wel aan uitgeven. Ik hoop dat ik deze niet ga nodig hebben! véél geluk bruidjes!!!!! maak er een fantastische dag van! groetjes Ellen
Hier ook een 23 juli bruidje dat het weer op de voet volgt!!! Ben vandaag op "witte"paraplujacht geweest maar niets gevonden (ook niet bij blokker enz)!! Zal er deze week eens werk van maken om langs een bruidswinkel te gaan en ook een stola te kopen want als we het weerbericht mogen geloven gaat het s'morgens maar 13 gr worden.....nie te doen maar we genieten en we stralen die dag dus kop op meisjes
hallo karine ik ben afgelopen vrijdag een witte paraplu gaan kopen in een bruidswinkel in Maastricht. het kostte 10£ dat viel dus goed mee. Ik hoop echt dat we die niet gaan nodig hebben maar vrees ervoor. Ja had toch gehoopt op wat warmer weer en vooral droog weer. Hopelijk verandert het weer nog een beetje! alvast een fantastische trouwdag toegewenst bruidjes! en hopelijk wordt het zo een dag gelijk afgelopen vrijdag dat was GEWELDIG xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx