Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb mijn kleed ook bij Jagré besteld en ben zo blij met de service die we kregen. Mijn kleed zal in de lengte en in de breedte wss ook nog moeten aangepast worden, maar daarenboven heeft die dame zelf aanpassingen voorgesteld zodat het kleed nog beter bij mij past, super ideetjes waar ikzelf nooit zou opgekomen zijn. Zij ziet echt wat bij je past. Het resultaat moet natuurlijk nog komen maar ik moet zeggen dat ik er het volste vertrouwen heb. Toen we ter plaatse waren was er iemand die een kleedje aanhad dat ze van heel lang naar heel kort "verbouwd" hadden. het was prachtig gedaan. Met de andere winkel heb ik geen ervaring. Wat mij betreft, Jagré ... zeker een aanrader. Succes met je keuze!
Ik heb straks mijn 2de pas bij Jagré, en heb er het volste vertrouwen in! Mijn kleed moest ook serieus in de breedte en een klein stukje in de lengte aangepast worden. De service is echt super daar!
Ik zou voor jagre gaan. Ik heb mijn kleedje daar ook gekocht en ze gaan het mijn ook helemaal aanpassen aan mij. Groetjes.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen nog eens naar Jagré, en als ik niet overtuigd ben, spring ik direct daarna nog eens binnen bij Ziri. Zo ga ik wel kunnen beslissen welke jurk het wordt, denk ik. Spannend!