Terug naar overzicht
Mijn kleedje kwam van de Honeymoonshop!! Niets anders dan lof over deze winkel!! Super service, prachtige kleedjes, vriendelijk, genoeg keuze!! Zeker een bezoekje waard! groetjes
Ik heb daar onlangs ook mijn kleed besteld en tot nu toe ben ik supertevreden! Ze hebben mij daar echt goed geholpen, ze waren supervriendelijk, totaal niet opdringerig... Een echte aanrader wat mij betreft! En ook superveel keuze. Zeker voor Maggie Sottero echt de moeite waard.
Ok, das fijn om te lezen :-)Weet jij soms waar ze overal een winkel hebben?Groetjes
Rotterdam. De afspeldpunten kunnen wel in België doorgaan als je wil. groetjes
Voor eventuele servicepunten in België (voor de afspeldafspraken) misschien toch nog best even checken bij honeymoonshop, want ik zie (na inloggen op de website) enkele mogelijke servicepunten in NL. Heb er zelf niet specifiek naar gevraagd omdat ik sowieso van plan was om terug naar Rotterdam te gaan.
Mij hebben ze het wel voorgesteld, er zijn er een paar in België (o.a. Antwerpen) . Maar omdat ik nog schoenen en sieraden bij hun wou kopen, ben ik ook elke keer naar Rotterdam gereden, was een dik uurtje rijden dus viel goed mee he!
En van waaruit is het een dik uurtje rijden? Ik ben van Limburg...
Verkopen ze Maggie Sottero ergens in België?
@ Karen: vanuit antwerpen. @ Cindy: ja in een winkel in Aalst, maar de keuze is er beperkter.
Er hangen ook Maggie Sottero kleedjes in La Sposa in Roeselare.
ik heb mijn kleedje vorige maand ook bij honeymoon gekocht en moest zeggen super onthaal zo vriendelijk!!! en al de verkoopsters daar. je mag zoveel passen als je wilt. ik heb over de winkel ook alleen maar lof over. echt een aanrader groetjes
ik heb mijn jurk ook in de honeymoonshop gekocht :) en was er heel tevreden over :) het servicepunt in antwerpen is er niet meer omdat ze er echt geen service gaven. ik heb er een maggie sottero gekocht model ambrosia. ik verkoop mijn jurk aangezien ik er spijtig genoeg geen plaats voor heb ik mijn kast :( het is maat 36-40 diamond white van kleur met sluier en hoepel. de jurk is al naar de droogkuis geweest. het heeft mij 2627€ gekost en ik vraag er nog 1500€ voor mocht er iemand interesse hebben stuur me aub een mailtje en ik stuur je fotos door :) groetjes